son söz

2.4K 288 24
                                    

Thanks for your permission @fivesaucerluke ♡

"Öyleyse neden saçını kestin ve dudak halkanı çıkardın? Ninja okulunda bu zorunlumuydu?" diye sordu Alicia  pahalı bir kadeh şampanya tutarken.

Küçük geri dönüş partisinde annemin evindeydik o bunu uzun süredir planlıyordu. Söz verdiğim gibi Alicia da buradaydı. Açıkçası unutsam da bir hafta önce arkadaşlarımı ve ailemi bulmama yardımcı olan bu neşeli kızdı ama yinede onun sorularından rahatsız oluyordum.

"Son kez orası bir ninja okulu değil Alicia, bir taocu tapınağı. Ve hayır, tüm bunları değiştirmek benim seçimimdi." tapınağı sanki eğlenceli bir yermiş gibi göstermek için onu azarladım.

"Giysilerin bile mi?"

"İyi , aslında dar pantolon pratiği yapamadım yani...." o büyük gözleriyle bana nasıl merak dolu baktıysa gülmek istedim.

"Ah evet , doğru." diye kanepede yerini alırken iyice düşündü.Onun hemen yanına kolumu dayayıp oturdum.Onun bildiği tek kişiyken onu yalnız bırakmazdım.Dürüstçe soruları beni rahatsız etti , yardım edemedim ama onun dikkatini çektim.O sıradanlığın dışındaydı , kusursuz değildi. Hayır , kesinlikle değil.Onun kendini düşündüm ve bende onun gibi neyden olduğunu.

"Neyse , 5 seconds of summer hakkında ne düşünüyorsunuz? Yeniden resmi bir grup olacak mısınız ?" diye tekrar sordu. Yemin ederim bu kız her zaman sorularla doluydu.

"Bunu hayranlarına borçlu olduğunu düşünüyorum. Bir konser , son bile olsa." O akla yatkın hale getirmeye çalışarak tekrar konuştu ve tamamen haklıydı.

+

"Mike pantolonlarım nerede?" İç çamaşırlarımla arenanın sahne arkasındaki dar koridordan koşarken bağırdım.Yönetim ve güvenlik konser için her şeyi kontrol etmek amacıyla etrafta yürüyordu beni yarı çıplak koşarken görmek için değil.

"Ben nereden bileyim Luke. Git başka bir şey bul."diye cevap verdi ve aynadan bana baktı çünkü saçlarını şov için hazır hale getiriyordu.

"Ama o benim favorim." diye şikayet ettim ve soyunma odasında geri tepindim.

"Cal pantolonumu gördün mü?" diye sordum Cal garip bir şekilde -bu tamamen saçma oldu-  telefondaydı.

"Michael'ın giysi yığınının altında olmalı." aldırmadan söyledi.

Yönetimden bir adam soyunma odasına üç dakikamızın olduğunu uyarmak için geldi.

Bunu ilk kez yapıyormuş gibi hissettim ve bu beni son derece gergin yaptı.

Favori siyah pantolonumu buldum - sadece bu gece için imzalı kıyafetlerimizi giymiştik- ve dördümüz nerede toplanıyorsak eski rutinimiz devam etti ve şov hakkında aptalca hareketler yapmaktan endişeli değildik.

"Herkese merhaba!" diyerek  Ashton karşıladı her zamanki yerimizi alırken , baterinin başına geçti , ben Mikey'in sağında ve Cal'ın solunda yani ortada duruyordum.

Hayranlar yüksek sesle alkışlıyordu , görebildiğim kadarıyla bazıları da hıçkırıyordu.

"Luke geri döndü ve tekrar buradayız." Calum konuştu ve bana gülümsedi.

"5 seconds of summer yeniden birlikte yaşasın!" diye Michael sevinçle bağırdı ve sesi bir grup üyesinden çok hayran gibi geliyordu.

"Güzel , biz 5 seconds of summer ve şahsen bana olan inancınızı hiç kaybetmediğiniz için teşekkür etmek istiyorum.Bu konser sizin için." diye mikrafona aşırı hevesli bir şekilde bağırdım tezahürat yapan ve tatlı kelimeler bağıran herkesi gördüm.

Hatta zamanında kaçırıldığımı ve ormandaki gizli taocu tapınağında zaman geçirdiğimi bile umursamadım , bunların nasılsa olması gerekiyordu.

Şu anda , 2017'de , yanımda arkadaşlarımın olduğu ve hayranlarımızla dolu bir arenada , daha mutlu olamazdım.

 +++

Eee hayat nasıl?

Bu hikaye burada bitiyor :,) okurken çok zevk aldım umarım siz de mutlusunuzdur.

Herneyse içinizde bir boşluk oluşursa diğer çevirilerime de bakabilirsiniz.

Okuyan herkese çoooooook teşekkür ederim.

Unutmayın herşeyin olmasının bir nedeni vardır bir şeyleri fark edin , farklı olun ve fark yaratın...

-TributeJessieJ



2017↠ l.h (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin