Artık acı hissetmiyordum , uyuşmuştum ve bedenim siyah ve mavi olmuştu. Vücudumun her yerinde kanama vardı ; bacağımdan burnuma kadar. Yüzüm şişmişti iyi göremiyordum.Bu iki adam bana her gün vurmuşlardı ama beni öldürecek noktaya getirmemişlerdi. Sadece bana birçok kez zarar verdiler. Bir gün, yeterince şanslı olduğumu söylediler çünkü patronları benim ölmemi istemiyormuş. Zaten beni kontrol etmek için geri geldikleri zaman, belki toparlanmaya başlarsam bana tekrar vuracaklardı.Onlar ilk günden beri kullandıkları aynı tahta parçasıyla yürürken yutkundum ve bu sefer çoktan ölmüş olmayı diledim.
+
"Neden saçını değiştirdin?" diye sordu , biletleri satın aldık ve otobüsümüz için beklemeye başladık.Daha fazla soru , sorulardan nefret ettim.
"Yapmak zorundaydım." onun konuşmayı kesmesini umarak kayıtsızca cevapladım ama hiç şansım yoktu.
"Bilirsin, 2014 yılındakinden çok farklı görünüyorsun."diye dikkatle bana baktı. Her şey farklıydı , bu yolla tüm kişiliğimi de giymiştim.
"Şartlar bunu talep ettiği zaman insanlar değişir." omuz silktim.
"Öyleyse hangi şartlar sende bu değişikliği yaptırdı?"diye sordu. Kendi yöntemleriyle hikayelerimi paylaşmamı sağlamayı deniyordu. Her nasılsa espiriye gülümsedim , başımı salladım. "Sadece onca yıl her şeyden seni neyin uzak tuttuğunu bilmek istiyorum." diye itiraf etti.
"Güven bana Alicia , bu hikaye senin gibi narin bir kız için çok korkutucu." otobüs durağında dolaşmayı denedim ama o beni yalnız bırakmadı.
"Ben narin değilim , ben puck rock'ım." diye itiraz etti , anılarımı geri getirdi , kariyerimizi gözetlediğimiz günlere nostaji yaptım.
"Seni sevdim." sonunda yürümeyi kesmiştim ve dönüp ona baktım , neredeyse tamamen kendinden geçerek bana çarpıyordu.
Bana sıcak bir karşılama sırıtışı sundu.
"Bunun anlamı bana neler olduğunu söyleyeceğin mi?"
"Ben öyle bir şey söylemedim." yeniden omuz silktim.
"Ah hadi ama!" diye sızlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2017↠ l.h (Türkçe)
FanfictionLuke üç yıl boyunca yeryüzünden kaybomuştur. ©fivesaucerluke / unionlouis