- 3 -

12.1K 684 2.6K
                                    

Telefondan yazıyorum -tüm bölümleri,çünkü bilgisayarım yok.- uzunluğu hakkında bir fikrim yok. Yorumlarınızı bekliyorum!

İyi okumalar! :3

###

Niall fotoğraf çekimini duyunca delirmişti.

"İyi de orada ne arıyordu?"

"Buralardaymış" diyebildim ve kasanın orada beklediği görüntüsü zihnime süzüldü.

"Bu çok acayip bir tesadüf Harry. Seni görmeye gelmiş olamaz mı?" Bu düşünce anlık bir kalp krizine sebep olsa da hemen kendimi toparladım.

"Üniversitenin organik tarım bölümünün bağışçısıymış."

"Ah,evet. 4 milyon dolarlık bir bağış yaptı."

"Bunu nereden biliyorsun?" diye sordum dehşet içinde.

"Ben o adam hakkında bir makale yazıyorum seni salak! Tabii ki bileceğim."

"Neyse. Fotoğraf cekimi istiyor musun?"

"Tabii ki istiyorum. Sorun şu ki: Kim,nerede çekecek?"

"Nerede olacağını sorarız buralarda kaldığını söyledi."

"Ona ulaşabilir misin?"

"Elimde kartı var ve numarası yazıyor." deyip ezberlediğim numaraya tekrar baktım.

Niall iç geçirdi.

"Washington eyaletinin en zengin,en gözde bekarı sana numarasını verdi demek.

"Şey... Evet."

"Harry! Adam senden hoşlanıyor!"

"Niall,o sadece yardım etmek istiyor. Ayrıca gey olduğunu sanmıyorum." Kelimeler ağzımdan çıkarken mağazadan çıkarken söylediği şey zihnime süzüldü. 'Röportaja Bay Horan'ın gelememesine çok sevindim.' Ardından yaşadığım duygular. Kafam son derece karışmıştı. Yani gey olabilir miydi? Gey olsa bile benden hoşlanacağını sanmıyorum çünkü ben sıradan bir insanım. Muhtemelen beni kendine yakıştırmazdı.

Düşüncelerle boğuluyorken Niall beni hayata döndürdü.

"Fotoğraf cekimi için kimi bulacağız Harry?" sesi telaşlıydı. "Levi yapamaz çünkü Philadelphia'da ailesinin yanında."

"Nick'e ne dersin?"

"Harika! Hemen onu ara ve rica et. Senin için her şeyi yapar. Sonra da Tomlinson'ı ara ve cekimi yapabileceğimizi söyle ve nereye gelmemizi istediğini öğren."

"Bence onu sen ara Niall."

"Kimi Nick'i mi?"

"Hayır. Tomlinson'ı."

"Saçmalama Harry. İlişkisi olan sensin."

"İlişki mi?!" Cırladım. "Adamı tanımıyorum bile!"

"En azından tanıştınız." dedi ve telefonu suratıma kapattı.

Pislik.

Onu arama düşüncesi midemde tuhaf bir his oluştururken Nick'e mesaj attım.

"Harry,ben manzara çekerim,insan değil!"

"Hadi Nick,yapabilirsin. Lütfen benim için en azından." Nick işi yokuşa sürüyordu. Niall'a suratımı asarak baktım.

"Off... Peki tamam. Nerede ve ne zaman?"

"Harika! Çok teşekkürler Nick." Kocaman sırıtıyordum. Niall da çok sevinmişti. "Sana haber veririm."

Fifty Shades of Tomlinson || LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin