Hoofdstuk 13

35 3 0
                                    

Ik heb inmiddels nog 10 operaties gehad, en dus ook 15 kralen.
Ben en ik hebben nog wat gefacetimet, en hij kwam af en toe nog langs, soms met een cadeautje en soms zonder.
Het is zwaar in het ziekenhuis, maar ik heb nu wel een vriendin, een beste vriendin.
Zij heeft hetzelfde als ik, kanker met zo'n vlekje. Ze heet Auriana ( En nee niet Ariana ).
Ze is even oud als ik, 14 dus, en heeft een beetje zo'n bruine huidskleur. Ze ligt in een kamer naast mij. Ik heb gehoord van haar dat dit de laatste week is dat ze nog te leven heeft. Ik ken haar nog niet zo lang, maar ik vind het wel erg dat ze dood gaat.

Het is drie dagen later en Auriana kwam naar mij toe. Ze gaf me een armbandje met haar naam erop en een hartje. Ze zei dat ik altijd bij haar zou zijn niet alleen in mijn hart maar ook om mijn arm. Ik barste in tranen uit. Ze zei dat ik niet hoefde te huilen, maar ik kon het niet stoppen. Ik was zo verdrietig nog maar een paar dagen en dan zou ze sterven.

Ik lag in mijn bed Layla kwam naar me toe. Ze zei dat ik depressief was geworden.
En ze zij dat het nu nog slechter ging, en dat het rode stipje op mijn arm groter was geworden. Layla zei dat ik het moest gaan lezeren. Ik lag in mijn bed en werd gebracht naar de lezerkamer.

Ik was klaar met het lezeren, maar Layla zei dat het niet goed met me ging. Het was nog erger dan dat het al was.

I wish you where hereWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu