ig:casethh
''Bunu duymak güzel''
''Ciddi değilsin ama''
''Niye gayet ciddiyim'' *Alara*
''Değilsin''
''Bana güvenmiyor musun'' *Alara*
''Maalesef''
Güvenme zaten
''Peki ne yapmam gerek'' *Alara*
''Bilmi-''
Ona güçlüce sarıldım. Ve bu sarılmadan haz alırcasına kokusunu içime çektim ve burnumu boynuna dayadım.
Ondan uzaklaştığımda yüzünde donuk bir ifade vardı.
''Beni seveceğini biliyordum'' deyip gülümsedi
Yaa tabi
''Başta sana kötü davrandım ama madem beni bırakamayacak kadar çok sevdin sana bir şans vermeliyim'' *Alara*
''Bir şeyler yemek ister misin''
''Tek isteğim uyumak'' *Alara*
Konuşurken hala gözlerim doluyordu. Ama belli etmemeye çalıştım saçlarım öne gelir gibi yapıp içime ağladım.
''Uyuyacak mısın?'' üzgün bi ifadesi vardı yüzünde.
''Evet uyumak istiyorum'' *Alara*
Ben uyurken o ne yapacaktı. Ya bi haltlar yerse?
''Yanımda kalsana ben uyurken. Hem korkarım'' *Alara*
''Tamam öyleyse ben burada telefona bakarım''
''Tamam'' *Alara*
Odadan çıktı ve kapıya baktım ve bakmaya devam ettim. Ardından içeri girdi. Elinde telefonuyla yatağın yanındaki koltuğa oturdu.
''Uyusana''
''Ha evet'' *Alara*
Yatağa yattım ama izlenirken kendimi rahat hissedemedim. Kafamı yastığa koydum ve saçlarımla yüzümü örttüm.
Yatakta mayıştım. Yüzüme gelen saçlardan dolayı onu da kesemiyordum.
Aradan 10 dakika geçti ya da geçmedi. Uyuduğumu sanmış olacak ki yatağın diğer köşesinden yaklaştı yanıma yaklaştı ve kafasını eğdi nefesi omzuma çarptı. İrkilir gibi oldum ama sanki yataktaki haraketten dolayı olmuş gibi davranmaya çalıştım.
''Sen uyumuyorsun''
Ses vermedim.
Bu sefer yanıma doğru uzandı ve bana dönük olmayacak şekilde yattı.
Ben de onun ne yapacağını merak ederek onun döndüğü tarafa döndüm. O da bana doğru döndü ve uyuyup uyumadığımı anlamaya çalıştı. Elleriyle saçlarımı yüzümden çekti ve ben gözlerim kısık kısık ona baktım. Yeni uyanmışcasına.
Elini çekmeye yeltendi ve elimle elini tuttum.
Şaşkın şaşkın bakıyordu. Bir şeyler belli ediyor muydum?
''Uyandırdım üzgünüm'' dedi
''Senin adın ne?'' *Alara*
''Can'' *Can*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
Teen Fiction''Seni seviyorum'' ''Şaşırmadım ahbap'' ''Öyleyse seni şaşırtayım...'' Bedenlerimiz ve ruhumuz buluştu...