Sea, başka hesaptan buraya aktarıyorum.
Okuduğum okulda okuyan bir ünlü var desem?
Herkes şok.
Fakat okulumuzda tüm öğrenciler tarafından bilinen bir sırrı var desem.
Bir ünlü bizim okulda.
Bu sırrın hiçkimsenin dışarıda söyleme gibi bir şansı yok aksi taktirde, kıçına bir tekme yer ve okuldan atılır.
Billie Eilish, müzik öğretmenlerimin gözdesi, tüm erkeklerin ve okulumuzdaki biseksüel ve eşcinsel kızların hedefi olan dünyanının bir diğer harikası.
O benim adımı bilmese de yıllardır aşığım ona.
Tamam 9.sınıfta her okul çıkışı, bilgisayardan çıktısını aldığım bir aşk mektubunu dolabına bırakıyordu. Bir ara nerede ise yakalanıyorum. O zamandan beri bir daha yazmadım.
O mektuplar benim için sadece aşk mektupları değildi, duygularımı tamamını bir insana yansıttığım aynam gibiydi.
Tek omzuma astığım çantamı fırlatırcasına sırama bıraktım ve sandalyeye yayıldım. Bugün yanım boştu, sıra arkadaşım Maria, birkaç hafta okula gelmeyecekti. Çünkü burun estetiği oldu. Evet evet. Ailesi izin verdi. Benden 2 yaş büyük olmasına rağmen 10.sınıfta yani şu an 12.sınıfta olması gerekiyordu ama önemli bir kaza sonucu sınıfını tekrar ediyor.
Maria birazcık kıskanç ve yapışkan bir kız. Ama bu benim nedense hoşuma gidiyor. Beni birisinden kıskanıyor ve o benim en iyi arkadaşım.
"Hey Beth, yanına oturabilir miyim?"
Gözlerimi hemen sağıma doğru çevirdim. Siktir! Billie? Billie adımı biliyor! Adımı!
Ekim ayağıma dolamıştı ve ne diyeceğimi bilemedim. "Ee, tabi, şey yani... Oturabilirsin."
Zor oldu ama düzgün bir cümle kurmayı başlardım. Billie çantasını sıraya koyup oturdu. Her zamanki melankolik tarzını gözler önüne seriyordu.
"Adımı biliyor musun?" dediğimde gözleri bana döndü. Gülümseyip,"Tabiki, şu aralar çevremdeki herkes senin hakkında konuşuyor." dedi.
Kaşlarımı şaşkınlıkla havaya kaldırdım,"Neden?"
"Loch Ness Canavarı'na kafa tutuşsun. Gerçekten havalı ve cesurca bir şey. Senin yerinde olmak isterdim."
AMAN TANRIM! Şu an al canımı. Sanırım ölmek için en güzel an bu. Benimle konuşuyor ve benim yerimde olmak istiyor.
Gülümsedim,"Teşekkür, birinin artık isyanı başlatması gerekiyordu."
Loch Ness Canavarı okulumuzun tarih öğretmenine verdiği ad. Kadının tıpkı bir canavar gibi gözüküyor ve acayip derece sinirli ve egoist bir insan.
Birkaç saat sonra da büyük ihtimalle disiplin kurulu ile minnak bir sohbeti olacaktı, fakat hiçbir şekilde yaptığımdan pişman değilim...