SİKTİR, SİKTİR, SİKTİR!
Kekeleyerek, "H-hey Billie a-aşağıda duralım bence." dedim. Billie'nin yüzünde resmen, mal mı bu? ifadesi oluştu.
Gülümsedi,"Odan dağınık ise sorun değil, benimkide öyle. Çalışma masamın üzerinde bile kıyafetlerim var." dedi beni yatıştırmak için.Ee, tabi markalardan çeşit çeşit ürün geliyor sana nereye koyacaksın başka?
Elimi salladım,"Hayır, yani evet ama lütfen. Aşağıda duralım."
Billie şüpheli bir bakış attı,"Yoksa eve sevgilini mi attın?"
Kafamı hızla iki yana salladım,"Sevgilim yok. Burada değil."
Ah, neler diyorum."Olmayan bir şey nasıl evimde olsun ki?"dedim. Billie beni ittirdi ve,"Şu oda mı senin? "dedi.
Odanın kapısında süslü harflerle ElizaBETH yazdığı için bulması zor olmadı ama buna rağmen kafamı iki yana salladım.
Kapının koluna aniden baskı uygulamasına rağmen kapı açılmadığında kapıyı kilitlemiş olduğumu fark ettim. Evet, yaşasın!
Anın verdiği heyecanla yerimde sevinçle zıpladım,"Ahaha, açamazsın."dedim.
Ciddi bir şekilde,"Hadi ama ne saklıyorsun içeride, Lock Ness Canavarı'nın cesetini mi? Aç şunu." dedi ve tekrar kapıyı zorladı.
Kafamı iki yana salladım,"Billie zorlama olmaz."
Anahtarım nerede bu arada?
O sırada şıkır şıkır diye sesler geldi,"Anahtarlarını delikte bırakmadan önce iki defa düşün Beth." dediğinde yerimde çivi gibi çakılıp kaldım.
Beth tebrik ediyorum, sen dünyanın en salak insanısın.
Billie'nin üzerine yürümeye başladım,"Billie lütfen ver."
Ama anahtarı benden uzak tutuyordu. Billie'nin jimnastik yapması çok iyi bir şey sanırım çok iyi bir şekilde geriye doğru eğilebiliyor.
En sonunda korktuğum şey başıma geldi, dengemi kaybedip Billie'nin üzerine düştüm. O sırada sanki birisi etimi koparıyormuş gibi çığlık atmayı da ihmal etmedim.
Birkaç saniye olayın şoku ile kafamı yere dayadım,"Billie ölmemiş ol, Billie ölmemiş ol. Üstüne düştüm diye ölme." diye fısıldamaya başladım.
"Ah, tamam ölmedim ama bacağımı artık hissetmiyorum." dedi ellerim onun başının iki yanındaydı, zorda olsa kendimi kaldırdım.
Bir dakika beklesene Billie'nin bacağının acıma sebebi benim...
Şu an bacağında oturuyorum. Tüm kanlar yüzüme hücum erken öylece donup kaldım.