4

288 19 1
                                    

Evime gelir gelmez üstümü değiştirip çalışma masamın üzerine oturdum.

Öncelikle gizli şahitler vardı. Müdür '-ler' ekini kullanmıştı. Yani çoğul, birden fazla. Yakın arkadaşlarım kimler?

Ella, Peter, Luanna, arada sırada Emmet ve Mary.

O an sınıfta olanlar ise Ella, Peter, Emmet, Billie, Maria, Mavis, Jack, Josh, Nash ve adı hatırlamayacağım kadar uzun olan İzlandalı çocuk, Ivan, Emil ve Lukas.

Listenin en başında bu isimler yer alıyor, peki bu isimler dışında birisi olabilir mi? Pek sanmıyorum çünkü bu kişiler haricinde pek insanlarla muhatap olmuyorum.

İlk eklediğim kişiler Mary ve Luanna zaten olay esnasında o ikisi de sınıfta değillerdi. Gerçeğe yakın ustaca bir yalanda uyduracaklarını düşünmüyorum. Başka kim?

Emil? Ders boyunca uyuşmuştu. Hatta Loch Ness Canavarı sınıftan ayrıldığında gidip uyuyup uyumadığını bile kontrol etmiştim. Nefesi düzenliydi. Bu da onun uyuduğu anlamına geliyordu.

Ivan'ı da çıkarıyorum. Her ne kadar masum görünümlü bir sadistte olsa bunu yapacağını düşmüyorum. Çünkü gerçekten adaletli bir insan.

İsimleri elerken telefonumun çalması ile yerimde sıçradım. Kimin aradığında bakmak için telefonu elime aldığımda yabancı bir numaranın aradığını gördüm.

Yaklaşık 15 saniye açsam mı açmasam mı diye düşündüm. En sonunda açmıştım. Sonuçta önemli bir durum olabilir.

"Alo?" dedim titrek bir sesle.
"Beth?"
"Evet? Siz kimsiniz?"
"Ben Billie." dediğinde kalbim duracak oi gibi oldu.

SİKTİR. SİKTİR. SİKTİR.

Rüya görüyor olmalıyım, bu kadarı da fazla!

"Ah, Billie. Bir sorun mu var?" dedim.

"Kısmen, sen okuldan çıktıktan sonra okulda olay çıktı." dedi.

"Hadi canım sen de!" dedim büyük bir şaşkınlık ile.

"Ama benimle bir alakası ne?" dedim. Gerçekten umrumda değildi. Zaten şu iki dönemde saçma sapan şeyler yaşayarak kendimi zehirlemiştim adeta.

Bir de üstüne üstlük aileme haber verilecek.

"Özellikle seninle alakası var Betty."

Bir dakika o bana bir takma ad ile mi seslendi. Tanrım... Billie sen efsanesin.

"Çabuk söyle!" dedim aniden gelen bir özgüven ile.

"Eh..." Birkaç defa yapmacık bir şekilde öksürdü,"Şey abin okulda olay çıkardı. Annene ve babana ulaşamadıkları için onu çağırmışlar."

"Ne! Nasıl? Bir sorun var mı? Abim orada mı? Tanrım."

İnanmıyorum.

Billie'nin cevap vermesine izin vermeden telefonu kapattım.

Birkaç dakika önce çıkardığım kıyafetlerimi tekrar acele ile giydim. Ah, abi ne yaptın yine?

wish you were gay gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin