11

244 19 4
                                    

Kapı açıldığında gözleri şişmiş, üstüne pijamaları plan uyku mahmuru bir adet Billie beni karşıladı. Zili çaldığım için uyanmış olmalı. En az bir buçuk saat uyudu bu da onun için yeterli.

Yüzüme geniş bir gülümseme yerleştirdim,"İyi uyudun mu?"

İki eliyle gözlerini ovuşturup, içeri geçmem için kapıdan çekildi. Esneyerek,"Sayılır. Daha iyi hissediyorum ama gözlerim hala acıyor."

Kafamı anlayışla salladım. O hissi benden daha iyi bilen olamaz. Mavi gözleri elime kaydı,"Hey, evde yiyecek bir şeyler vardı."

Omuz çektim. Billie'nin evinde her zaman abur cubur olur. Sadece onun daha fazla uyuması için bir yerlerde vakit kaybetmem gerekiyordu. Tıpkı flaşıma film indirmek gibi demode bir şey yapmam gibi.

"Olsun. O abur cuburlar bugün bitebilir. Ek gıda aldım."dedim ve poşetleri mutfağa bıraktım. Billie koltuğa yayılıp televizyonu açtı, aniden olan bir müzik kanalında sweet but psycho çalıyordu. Sesini biraz kıstı.

Salona geldiğimde karşısındski tekli koltuğa geçtim. Billie elini hemen yanına birkaç defa vurup,"Buraya gel."dedi.

Lafını ikiletmeden yanına oturdum. O benim oturmakla kalktı."Bekle."diye de tembihledi.

Piyanonun olduğu odaya girdi ve birkaç saniye sonra yanıma tekrar geldi. Elinde Mp3 ve kulaklık vardı.

Bir dakika, yoksa...

Heyecanla,"Yoksa yeni şarkını mı dinleteceksin!" diye bağırdım.

Kahkaha atıp,"Yeni şarkımı değil, şarkılarımı!" dedi ve kulaklığı bana uzattı.

Aman Tanrım! Aman Tanrım!

Kulaklığı kulağıma takıp gözlerimi kırmamaya özen gösterek Billie'ye bakmaya başladım. Sanki gözümü kırpsam önemli bir anı kaçıracakmış gibi hissediyorum.

Mp3'un düğmelerine her bastığında çıt çıt diye sesler çıkıyordu. "Biraz bekle."dedi.

Kafamı salladım.

Birkaç dakikanın ardından kulağıma bir melodi dolmuştu. Şarkı başladığında içim içime sığmıyordu. Billie ise gözlerini gözlerime dikmiş vereceğim tepkiyi bekliyordu.

Bir yandan da şarkı ile aynı hızda sözlerini mırıldanıyordu.

I just wanna make you feel okay
Seni iyi hissettirmek istiyorum sadece
But all you do is look the other way
Ama tek yaptığın şey aldırış etmemek
I can't tell you how much I wish I didn't wanna stay
Kalmamış olmayı ne çok istediğimi sana söyleyemiyorum
I just kinda wish you were gay
Keşke gey olsaydın.

Kulaklığı kulağımdan çıkarmadan,"Aman Tanrım... Billie harika bu!" diye çığlık attım. Hafifçe gülümsedi.

Teşekkür ederim der gibi ağzını oynattı.

Ardından kulağımdan kulaklıkları çıkardı.

Gözlerini yere çevirdi,"Beth sana bir sır vereceğim."

wish you were gay gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin