Aç olduğu zamanlar yemek videoları izleyen yazarsınız geldi. Ufak birkaç ricam var. Mümkünse hayalet okuyucu olmayın ve beni takip edin lütfen.
Kokusunu içime çekerken, o kafasını kaldırıp bana bana baktı,"Senin için bir şeyler yapmamı ister misin?" dedi ama hala bana sarılıyordu,"Hayır." dedim sessizce.
Saçlarımın okşadı ve geri çekildi,"Pekala. Ben kafama göre bir şeyler yapayım."
Ondan ayrıldım. O ise beni omuzlarımdan iterek salona getirdi ve koltuklardan birine oturdu. Şaşkın şaşkın ona baktım,"Ne içmeyi seversin?"dedi bana.
"Billie, önemli değil. Buraya gel."
Kaşlarını çatıp bana baktı,"Ne içmek istersin?"
"Buzdolabında süt var, onu içerim."dedim fısıldayarak. Kafasını salladı ve mutfağa girdi,"Bardaklar en üs dolapta. Gri renk olan."
Ses çıkarmadı, ben de o esnada oturduğum yerde yayıldım. Billie beni düşünüyor... O iyi bir kız.
Telefonumun çaldığını duyduğumda hemen ayakladım. Umarım annem arıyordur. Ses mutfaktan geliyordu. Koşarak mutfağa girdim. O sırada telefonum Billie'nin elinde duruyordu,"Jasmine arıyor." dedi.
Bir an da tüm hayallerim yıkıldı. Jasmine kavgalı olduğum bir kız, ne diye arıyor şimdi bu?
Billie'ye bakıp açsam mı açmasam mı diye düşündüm fakat açmadım. Telefonun kapatma tuşuna bastığımda, zil sesi susmuştu. Jasmine, tabi ya! Loch Ness Canavarı'nın çok sevgili yiğeni. Dünyanın en gıcık insanlarından biri kesin şimdi aklınca bana hesap soracaktır.
Billie, elindeki süt dolu bardağı bana uzattı,"Jasmine, tahmin ettiğim kişi mi?"
Kafamı salladım,"Maalesef doğru. Ama onunla uğraşacak durumda değilim."
Telefonu masaya bıraktım."Tanrı aşkına annem de bir arayamadı!" dedim bağırarak. Billie şaşırsada güldü,"Hey, sakin ol! Eve geleli daha 20 dakika oldu. Biraz sakin ol az sonra arar."
Moralim Billie ile olduğum için çok çabucak düzelmişti.
Sütten bir yudum aldım,"Odama çıkalım mı? Burası beni bunalttı."
Omuz çekti,"Tabii olur. Bu ev biraz şey değil mi? Şey..."
"Küçük? Evet küçük."
"Ama odası fazla sanırım."dedi. Merdivenden yukarı çıkarken elini duvara sürtüyordu. Kafamı onu onaylamak için aşağı yukarı salladım.
BİR DAKİKA! ODAMDA BILLIE'NIN POSTERLERİ VAR!