8

249 18 4
                                    

Sea ase. Finlandiya'daki eğitim sisteminin Türkiye'de kinden kat kat iyi olmasını düşünüp ağlayan yazarsınız geldi.

Hemen Billie'nin üstünden kalktım. Kafamı utançla önüme eğdim,"Odamda posterler var." dedim kısık bir sesle.

Yattığı yerden güldü,"Eee ne olacak benim odamda da var."

Başımı ellerimin arasına aldım,"Senin de var. Sonuçta ünlüsün."dedim. Bu dediklerimden sonra sessizce birkaç dakika bakıştık.

Billie'nin bir kahkaha patlaması ile yerimden sıçradım,"Çok tatlısın, neden utanıyorsun?"dediğinde daha da kızardım.

Yattığı yerde oturur bir pozisyona geçti ve önüne gelen saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdı,"Hayranım olduğunu herkes biliyor. Eğer bilmeseydim, öyle sakin davranıyorsun ki yanımda benden nefret ettiğini bile düşünebilirim."

Ben Billie'nin yanında sakin mı kalıyorum? Ben? Ellerimi yüzümden çektim,"Senin yanında iken sakin olduğuma emin misin? Yani saçma sapan davranışlarım yok mu?"

Kafasını eh işte der gibi salladı,"Çok heyecandığında mesela az önce." dedi ve gülümsedi.

Dudaklarımı birbirine bastırdım. Billie düşen anahtarı yerden aldı ve ayağa kalktı,"Ciddiyim utanmana gerek yok, ne de olsa artık  ben senin arkadaşınım ve cidden benim odam da dağınık. Bir ara bize gelebilirsin."

Kafamı aşağı yukarı salladım,"Pekala. Gir ama dalga geçmek yok." dedim şaka ile karışık bir ciddiyetle.

Odama girdiğinde ağzı 'o' gibi açıldı. Odam güzel biliyorum. Her yerinde beyaz ışıklar var ve yatağımın olduğu köşede duvarda kalp olacak şekilde yapıştırdığım fotoğraflarım var.

Kollarını arkasında birleştirdi,"Vay canına bu havalı."

Omuz silktim. Etrafa bir göz attım çok dağınık değildi sadece yatağımın örtüsü bozuktu ama Billie bunu aldırış etmeden yatağa oturdu,"Beğendim."

Gözleri yatağın karşında duran duvara kaydı, Billie de dahil olmak üzere, Shawn Mendes, Selena Gomez gibi şarkıcılar vardı. Hepsi de bebeklerim gibiler.

"Lana Del Rey nerede?" dedi. Gülümsedim,"Onu duvara asmaya içim el vermedi. Sen asabilirsin istiyorsan."

Lana'nın bir posterini alıp ona uzattım,"Eh, iyiymiş. Bant nerede?"

Çalışma masamın yanında duran çantamı alıp kucağıma koydum. Fermuarını açıp, kalemliği elime aldım ve  bantı çıkarıp ona uzattım.

Bantı açıp dişi ile koparttı, kendi posterinin hemen altına, Lana'nın posterini yapıştırdı,"Güzel oldu."

Smutlu bölüm gelecek sandınız dimi dkcşdkşdn. Neyse yeni textingli bir hikayeye başlıcam, bir el atarsınız artık.

wish you were gay gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin