Kafamı aşağı yukarı salladım. Şu ana kadar Billie'nin hiçbir sırrına ortak olmamıştım. Aslında olmuştum, az önceki şarkısına. Yeni şarkısının teaser yayınlanmamıştı bile. Ah, şarkıyı ilk dinleyen bendim. Tamam, artık ölebilirim.
Bacaklarını kendine doğru çekti, yüzünü bacaklarına gömdü ve bir şeyler söyledi. Fakat anlamamıştım, çünkü sesi çok kısık ve boğuktu.
"Billie bana bak, ne dediğini anlamıyorum."dedim. Aynı pozisyonda tekrar bir şeyler söyledi.
Derin bir nefes verip ona yaklaştım ve kollarımı ona doladım,"Ne diyorsun."dedim. Kafasını kaldırdı ve bana baktı. Gözleri dolmuştu ve yanakları kızarmıştı.
"Billie benden bir şey mi saklıyorsun? Kötü bir şey mi oldu?"dedim telaşla. Tamam aklıma kötü kötü şeyler hücüm etmeye başlamıştı.
Kış kış düşünceler."Beth... Şey, ben." diye kekeledi.
Eh, tamam hazır böyle bir durumdayız ben ona bir şey itiraf edeceğim. Arkadaşlığımız biter mi bilmiyorum ama artık bu sırrı içimde tutmak istemiyorum. Çünkü onu çok seviyorum.
Onu üzgün görmek istemiyorum,her daim yanında olmak istiyorum. Kollarımı ondan çekip, uzaklaştım. Derin bir nefes aldım ve,"Önce ben bir şey itiraf edeceğim. Sonra da sen, tamam mı?"dedim.
Şaşkınca bana baktı. Tamam Beth, bunu yapabilirsin.
"Ama bunu söylediğimde arkadaşlığımızın bitmeyeceğine söz ver."dedim. Kafasını tamam anlamında aşağı yukarı salladı.
Tamam. Hazırım. Derin bir nefes alıp gözlerimi kapattım,"Seni seviyorum Billie. Umutsuzca sana aşık oldum ve sadece... Sadece bil istedim. Çünkü şu yük artık omuzlarını ağrıtmaya başladı."dedim ve yüzümü ellerim ile kapattım.
Billie,"Ah." diye bir ses çıkarttı. Yüzüne bakmak istesemde bakamıyordum.
Billie'nin ellerini bileklerimde hissettiğimde ellerimi yüzümden çekmesine izin verdim. Çekingen bir şekilde ona baktım.
"Ben de seni seviyorum Beth." dediğinde olduğum yerde donup kaldım.
"Ne?" diyebildim sadece. Kafasını salladı,"Eğer sen söylemeseydin ben söylecektim.'dedi ve bana dişlerini gösterek gülümsedi.
Yüzünü benim yüzüme yaklaştırırken gözleri yavaşça kapandı. TAAAANNNRRRIMM!
Beni öpecek. Nefesini dudaklarımda hissettiğimde bende gözlerimi kapattım.
Dudakları dudaklarıma değdiğinde kollarımı onun boynuna sardım. Dudakları öylesine dudaklarımın üzerinde bekliyordu. En sonunda dayanamayarak dudaklarımı hareket ettirdim.
O da bunu bekliyor gibi bana karşılık verdi. Dudakları çok yumuşaktı ve çilekli nemlendirici sürmüştü...
Dudaklarımız ayrıldığında alnıma bir öpücük kondurdu,"Seni seviyorum Elizabeth."
Diğer bölüm ;) olabilir. Veya :D