10

239 18 5
                                    

İşsiz yazarsınız geldi. Neyse bölümü paylaştıktan sonra tiktok videoları izleyip IQ seviyemi düşürcem.

Eve geldiğimde annem bir köşede oturmuş saçma, dublajlı İspanyol pembe dizilerini izliyordu. Tanrım, kusucam...

"Anneee."dedim uzata uzata. Gözlerini bana çevirdi,"Ne istiyorsun? Bak dizi izliyorum."

Ellerimi arkamda birleştirdim,"Ya anne bugün Billie ile kalsam olur mu? Bak uzun bir süre görüşemeyeceğiz zaten. Lütfen."

Birkaç saniye sustu. Kesin izin vermeyecek kesin. Manyak kadın sabah akşam İspanyol pembe dizisi izle için dışım Gabriel ve sinsi sevgilisi oldu. Yeter.

Gözlüğünü düzeltti,"Peki git bakalım."dedi. Kaşlarımı havaya kaldırıp,"Cidden mi?"

Kafasını salladı,"Fikrimi değiştirmem ramak kaldı, hadi git."

Annemi ikiletmeden odama çıktım. Üzerime eşofmanlarımı giydim ve laptopumu kucağıma alıp, açtım.

Bir film sitesinden Harry Potter'ı iki filmlerini indirdim. Hepsi yaklaşık 25 dakika da indive hala Billie aramamıştı. Demekki uyuyor, bu iyi.

Filmleri flasha attım. Ardından masamın altından okul çantası olarak aldığım fakat kullanmadığım siyah çantamı çıkarttım ve içine pijamalarımı koydum. Büyük ihtimalle bugün onlarda kalırım çünkü saat 3'ü geçmişti ve her film iki saat dersek... Baya uzun süre onunla kalacağım.

Çantama şarj aletimi de koyduktan sonra fermuarını kapattım ve sırtıma taktım(amk çanta giyiliyor mu takılıyor mu?)

Merdivenlerden hızlı hızlı indim. Evden çıkarken,"Gidiyorum ben!"diye bağırdım.

Annem,"Hadi defol." diye bağırdı. Ayakkabılarımı giydim ve kapıyı arkamdan çektim. Billielerin evi benim evimden yaklaşık 10 dakika uzaklıktaydı. Eve giderken markete uğrayıp biraz oyalansam birazcıkta salıncak binsem yarım saatte orada olurum.

Ortaokul öğrencileri okuldan yeni çıkmış olmalı ki, etraf öğrenci doluydu. Hepsinin elinde birer Cola şişesi vardı. Zarlı bunlar hep zararlı. Yeni nesil çok kötü, çok.

Çocukların yarısı bizim okulda okuyan arkadaşlarımın kardeşi, o yüzden tanıyorum onları. Ay hepsi gıcık, hepsi salak.

Billie'nin evine vardığımda işim sandığımdan uzun sürdü. Market o kadar kalabalıktı ki, üç cips ve iki kola için yarım saat bekledim. Ah bacaklarım ayakta durmaktan ağrıyor.

Zile bastığımda kapı açılmamıştı. Ard arda üç kez bastığımda anca açılmıştı...

wish you were gay gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin