4.Bölüm/Bir Esir Lazım

87 66 10
                                    

ELWYNN FOREST

Orclardan bir esir almak için Kral Llane'nin emriyle askerler harekete geçmişti, Orcların planını ve amaçlarını öğrenmek önemliydi. En arkadan atların sürüklediği Karosun kontrolünde olan büyük kafes bunun içindi. Orman yolundan ilerleyen ordunun çoğu yaya neferlerdi. Lothar, Khadgar ve Medivh ile birlikte yaklaşık on atlı asker vardı. Tüm herkes başlarına geleceklerden habersiz bir şekilde ilerlemeye devam ediyordu.

İlerlemeye devam eden ordu en önde olan Lotharın atından inmesini gördükleri zaman durup yerlerinde beklemeye başladılar. Lothar yere eğildi ve taşların üstüne bulaşmış yeşil sıvıya elini sürerek ne olduğunu anlamaya çalışırken, Medivh Lotharın yanından geçti ve biraz ilerledi, arkasından da Khadgar onu takip ediyordu. Medivh asasını bıraktı ve hızlı adımlar atarak önündeki ağaca doğru yürüdü. Khadgar ise asasını tuttu ve takip etmeye devam etti. Ağacın yanına gelen Medivh gözlerini kısarak ortadan ikiye yarılmış ağacı ve içinden akan yeşil sıvıyı gördü. oldukça endişeliydi ama soğukkanlı olmaya çalışıyordu. Rutubet kokusu ormanı sarmışken kısık bir sesle tek bir kelime söyledi.

-Olamaz.

O sırada Khadgar birşey fark etmişti, yerde duran bir insan cesedi vardı. Medivhe söylemek istemişti.

+Muhafız.

Ama söyleyecekleri bitmeden bir ses duyuldu, yaklaşık askerlerin kalkanı boyutunda bir balta hızla hazırda bekleyen bir askere çarptı. Acı içinde bağıran asker geriye doğru savrulmuştu. Tüm askerler kılıçlarını çekmiş hazırda beklerken Lothar bağırdı.

-Saflarınızı sıklaştırın.

Yüksek sesle haykıran Blackhand ağaçların üstünden yere atladı. Önünde olan atlı askere tuttuğu balyoz ile vurdu ardından atın boynunu sıkarak nefesini kesip öldürdü. Başka bir Orc ise yalnız gördüğü askere doğru yaklaştı ve baltası ile tek bir vuruşta askeri yere serdi,

Orcların karşısında askerler zayıftı. Tek bir darbe askerleri öldürmeye yetiyordu. Başka bir orc balyoz ile hızla koşup balyozunu havaya kaldırarak askere doğru vurdu adeta yok olan asker ezilmişti. Karos ezilen askeri gördüğü sırada gözlerini alamadı bakakaldı.

Olanları izlemek ile meşgul olan Khadgar ona doğru koşan Orcu görünce kendisine geldi büyü yaparak onu havaya savurdu, ama o anda çalıların arasında saklanan Durotan Khadgara doğru yaklaştı tam o sırada Khadgar kendini korumak için bir kalkan oluşturdu, Şaşkınlık içinde olan Durotan kalkana yumruk atarak parçalamak istedi ama başarısız oldu.

-Muhafız!

Khadgar yardım etmesi için tekrardan muhafıza seslendi, o anda Medivh arkasını döndü ve kendi kendine mırıldanmaya başladı. O sırada gittikçe azalan askerlerin arasına Lothar daldı ve karşısındaki Orc'un bacağına kılıcını geçirdi.

İki Dünyanın İlk KarşılaşmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin