8.Bölüm/Muhafız Benim! Sen Değil

62 60 2
                                    

Odasına doğru yürüyerek kapının önüne kadar yaklaştı Khadgar. Yalnız olduğunu düşünerek rahatlıkla kapıyı açıp içeri doğru ilerledi, ama karşısında onu bekleyen Medivhi gördüğü zaman şaşkınlığını saklayamadı. Medivh sordu.

-Bu nedir?

+Muhafız.

Kapıyı kapatıp Medivhe daha çok yakınlaştı Khadgar. Medivhin kendisinin daha önceden kitaplardan kopardığı sayfalara ve aldığı notlara baktığını fark etmişti, Khadgar devam etti.

-Geçit, onu morenste görmüştük bulduğum bütün ip uçlarını birleştirince.

Khadgar sakladığı kitabı çıkarmaya çalışırken, Medivh arkasını dönüp geçit resmi olan sayfayı gösterdi.

+Bunu, bu resmi nereden kopyaladın?

-Muhafız.

Khadgarın konuşmasına fırsat vermeden odada asılı duran diğer sayfaları teker teker koparıp elinde biriktirerek Khadgara doğru ilerledi.

-Bunu, bunu, ve bunu.

+Feeli hissetmeye başladığımdan beri bunu araştırıyorum.

Medivh odanın ortasında bir sağa bir sola dolanırken sayfaları toplamaya devam ediyordu, bir anda durdu Khadgara dönüp sesini yükselterek.

-MUHAFIZ BENİM! sen değil henüz değil.

+Yardım edebilirim diye düşünmüştüm.

Medivh topladığı sayfalara göz atarken Khadgarın bu sözlerini duyduğu zaman hafiften kafasını kaldırarak göz ucuyla ona baktıktan sonra bir anda sağ elini havaya kaldırarak odada olan bütün sayfaları ateşe verdi. Kıvılcımlar etrafı sararken Khadgar soğuk kanlılığını koruyamadı, kendini geri çekerek alev almış sayfalardan uzak durmaya gayret gösterdi.

Khadgarın bütün astığı sayfalar aldığı notlar kopyaladığı haritalar kül olmuş etrafta uçuşuyordu ki, devam etti Medivh.

-Bana yardım edemessin sen, ne gibi güçlerle savaştığımı hiç bilmiyorsun. Yardım etmek istiyorsan kralını koru, feeli de bana bırak.

Bu sözlerinden sonra odadan çıkmak için kapıya doğru ilerleyen Medivh, Khadgarın Karazhan'dan aldığı kitabı masanın üstünde durduğunu görünce dikkatini çektiği için alıp yürümeye devam etti.

-Çok ilginç bir seçim.

+Muhafız.

Khadgar onu durdurmak için tekrar seslense bile Medivh durmadı. Khadgar olanları sindirmeye çalışırken elinde tuttuğu kitap da bir anda alev aldığı zaman onu yere fırlatıp geriye çekildi. sonradan odasından çıktığı zaman ilk olarak etrafa bakarak gözleri Medivhi aradı. Ancak görünürde yoktu bu yüzden olanları Lothara anlatması gerektiği düşünerek orayı terk etti.

Bir süre Krallığın etrafında dolaştıktan sonra diğer askerler ile silahları taşıyan Lotharı gördü. Çantasından çıkardığı bir sayfa ile hızlı adımlar atarak yanına yaklaştı omzuna dokunarak.

-Yardımın lazım, bir kitap buldum.

Bir anlığına kafasını yukarı kaldırdı Lothar.

+Çok şaşırdım.

-Gördüğümüz inşa ettikleri geçide benzeyen bir resim vardı.

Lothar önünden çekilmesini işaret ederek Khadgarı hafifçe itti ve dikdörtgen şeklindeki içinde çeşitli kılıç ve kalkanların bulunduğu ağır demir sandığı başka bir askerin yardımı ile yerinden kaldırarak sandığı diğer köşeye taşıdılar. Lothar ona yardım eden askere bakarak Khadgarı gösterirken asker kafasını sallamakla yetindi. daha sonra Khadgar tekrar Lothara doğru yaklaşıp konuşmasına devam etti.

-Muhafıza gösterdiğim de deliye döndü, araştırmaları yaktı eğer saklamasaydım bunu da yakacaktı.

Beraber bir silah sandığının üstüne oturdular. Lothar Khadgarın tuttuğu kitap sayfasını elinden alarak dikkatle yakından bakmaya başladı ama birşey çözememişti. Lothar anlamadığını göstererek tek eliyle işaret etti.

Khadgar da sayfayı çevirip tekrar uzattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Khadgar da sayfayı çevirip tekrar uzattı.

-Hayır çevirip bak, işte gördünmü?

Khadgarın sayfaya dokunduğu yerler parlarken, küçük bir el silueti ileri geri hareket ediyordu. ama Lothar yine birşey anlamamıştı.

+Bu ne anlama geliyor yani?

-Orclar çağrılmış, bu taraftan davet edilmişler.

Kendisini tedirgin hisseden Lothar bir an kafasını geriye doğru çevirerek arkasına baktı ve tekrar Khadgara döndü.

+Muhafız araştırmaları yaktı.

Khadgar başını sallarken Lothar düşünüyordu.

+Seni korumaya çalışıyor olmalı.

Khadgar Tekrar başını olumlu yönde salladı.

+Git buradan.

Khadgar kalktı ve oradan hemen uzaklaştı. Lothar ona bakarken bir anda yüz ifadesi değişti, duyduklarını tekrar düşünerek oturduğu yerde bir süre daha düşünmeye devam etti.

İki Dünyanın İlk KarşılaşmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin