Bilinmeyen Numara: Selam MalikZayn Malik çevrimiçi........yazıyor
Zayn: Kimsin?
Bilinmeyen Numara: Beni tanıdığını sanmıyorum Zayn
Zayn: Her kimsen ve ne peşindeysen siktir git. Çocuklar için harcayacak zamanım olduğunu mu sanıyorsun.
Bilinmeyen Numara: Çocuk değilim Malik.
Bilinmeyen Numara: Aynı okuldayız.
Bilinmeyen Numara: Ve bugün senden yine gözümü alamadım. Ta ki yanına gelen sürtüğe ilgi gösterinceye kadar. Böyle yapınca itici oluyorsun Malik.
Zayn : Bana soy adımla hitap etmeyi bırak seni küçük kız. Kızsın değil mi?
Zayn: Biliyor musun bebeğim? Çocuklar ilgimi çekmiyor.
Bilinmeyen Numara:
Zayn: Siktir! Kimsin sen?
Bilinmeyen Numara:Sana çocuk olmadığımı söylemiştim Malik.
Zayn: Çocuk gibi davranan bir anonim sexy kız anlaşılan.
Zayn: Ne istiyorsun güzelim? Benimle yatmak için çıldıran kızlardan birisi misin yoksa?
Bilinmeyen Numara: Egonu bir kenara bırak ve öyle konuşalım Zaynie ne dersin?
Bilinmeyen Numara: Seninle yatmaktan çok bana aşık olmanı tercih ederim.
Zayn: Komik küçük kız.
Zayn: Ben aşık olmam.
Bilinmeyen Numara : Buna karar vermek için önce beni tanıman lazım Zaynie.
Zayn: Bana şu şekilde hitap etmekten vazgeç küçük kız.
Bilinmeyen Numara: Küçük değilim. Ve vazgeçmeyeceğim.
Bilinmeyen Numara : Görüşürüz Zaynie. İlk derse geç kalmayı unutma.
Bilinmeyen Numara : Okula girerken attığın adımları izlemeyi seviyorum.
Bilinmeyen Numara çevrimdışı
Zayn: Hey! Nereye gidiyorsun?
Zayn: Siktir senin fiziğini fark etmemem imkansız.
Zayn: Görüşeceğiz küçük kız. Hem de çok yakında.
........
Telefonu yatağın üzerine bırakarak elimdeki dosyaya ve fotoğraflara bakmaya devam ediyordum. Hayatımın değişmeye başladığı şu son üç yıl içinde kendimi korumayı başarmış bir şekilde ayaklarım üzerinde durmaya devam ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Touch Me 🌙Zayn Malik
FanfictionKaranlığın içinde kaybolmuş bir adam. Ve onu kendine çeken beyaz bir ışık. Hayallerin ve gerçeğin farkında olunmadığı iyi ve kötünün yan yana geldiği bir hikaye. Belki de ölüm ayak uçlarında gezinirken birbirine tutku ile bağlanan iki beden. Küçük b...