5

1.8K 82 2
                                    

Исках да убия този кретен! Какво за бога съм му направила?!
*Вече в лагера*
През целия път си мислех как да му отмъстя на тоя тапанар как мо е да е тъкъв гадняр!

Глт Кук
През целия път си мислех за реакцията и тя просто си взе чантата и седна! Не исках така исках да я заболи!Не знам защо испитват такава  умраза към нея просто не мога да я търпя.
Стигнахме в лагера и всички си взехме багажа.
Г-жата каза че ще ни разпредели по стай.
Казаха че е възможно някой да са момиче с момче понеже момичетата и момчетата са нечетен брой.
Чух най-накрая и моето име  казаха ми че ще съм с...

Глт Скай
КАКВО!?!?! - Изпищях
Гжата-Моля не викайите! - каза троснато тя
На мен ми идваше да умра.
Сложи ли са ме в една стая с ЧОНКУК!!! Ааа не няма да стане ако трябва на вънка ще спя
Скай-Госпожо умолява виии моляяя преместете ме с който и да е само не с него моляяяяяяаа
Молех се, Молех се това беше хиледната  ми молба.
Гжата-Скаййй за бога казах ти за хиледен път всичко вече е решено няма свободни бонгала не може и точка върви си в бонгалото!
Каза ми заповеднически госпожата.
Защо за бога съдбата ме мрази какво съм направиала.
Честно ревеше ми се.Тръгнах с огромно нежелание към стаята.
Глт Кук
Отидох си в стаята без да споря което е мнооого стряно за мен. Тя се оплакваш един час на госпожата и я молеше да не е с мен. Е и аз не умира от желание да съм с нея но поне така ще мога да я дразня.
Тя влезе с видимо нежелание в стаята.
Бях си хвърлил нещата на едното легло и бях легнал на другото.(в бунгалото имаше две малки легла и нещо като скрин но стари и дървени).
Глт Скай
Като влязох нещата му бяха върху едното легло а той се беше излегнал на другото.
Скай-Били си измести нещата! - казах троснато аз. Найстина не ми се занимаваш с този 2 месеца. (Да казаха в последния момент че това ще продължи два месеца за това и в последния момент си сложих възможно най много дрехи.)
Кук-Ти ли ще ми кажеш-каза със само доволна усмивка
Скай-Чонкук просто си махни нещата или стани от онова легло! - едва се здържах да не се развикам
Но той ме изпревари.
Кук-НЕ МИ КАЗВАЙ КАКВО ДА ПРАВЯ ТИ НАЙ МАЛКО ИМАШ ТОВА ПРАВО!!! ЛЯГАЙ НА ЗЕМЯТА КАТО ТОЛКОВА ИСКАШ НИТО ЩЕ СИ МАХНА НЕЩАТА НИТО ЩЕ СТАНА ОТ ЛЕГЛОТО!ЯСЕН ЛИ СЪМ!
За първи път го чува да вика найстина се оплаших но и аз не отстъпва хванах му саковете и ги хвърли на земята. Той с видима ярост стана и дойде до мен удари ми силен шамар от който аз паднах а земята.
Кук-Кучко ти май не разбираш когато някой ти говори! Ще спиш на земята и точка. Ако не искаш да изкараш лятото в болница.-каза през зъби той.
Аз само кимнх държейки бузата си. Не исках да седя повече с него.
Излязох. Сълзите започнаха да се стичат като водопат по лицето ми.
Глт. Кук
Гледах я как излиза плачейки от бунгалото стана ми толкова забавно не ми беше толкова за багажа колкото да и покажа че никой няма правото да ми вика и да се прави на нещо повече от мен.
*след няколко часа*
Вече беше доста късно.
Не си оправих багажа защото ме мързи. Лежах си най-спокойно на  леглото а от мегафона се чу гласът на госпожата която ни викаше за вечеря. Отидох до столова която ни беше предварително показана. Седнах на една маса с най-добрите ми приятели(другите от BTS).
Говорихме си казахме си с кой сме в бонгало.
Нещото което ме учуди че не виждах никаде Скай дори не знам защо ми дремеше просто нещо в главата ми изникана за нея.
Прибрах се и очаквах да е там но не беше.

Такамм ми това беше съжалявам за правописните и понктуационите грешки.
Обичам ви и се надявам да ви е харесало.

Той💜حيث تعيش القصص. اكتشف الآن