Разходихме се в парка нищо необичайно докато Куки не ме спря.
Д- Скай имам изненада з а теб но за тази цел трябва да си със завързани очи-каза и вдигна вежди въпросителни чакайки договора ми.
Пизамислих се. Дали мога да му се доверя?
В крайна сметка се съгласи. Той ми завърз очите и тръгнахме на някаде.
Не вървяхме дълго време.
Той се доближи до мен и махна превръзка та ми. Каза ми да не отварям очи докъто не каже.
Усещах как горещия му дъх се разбива в лицето ми.
Д- Отвори очи - каза с съблазнителен глас.
Отврих очи. Гледката която се одкри пред мен беше уникална. Вече се беше смрачило на тъмня фон проблясваха малки светлинки( лампичките нали знаете от онези дето ги слагате на елхата ама се ползват и за окраса) на тревата беше постилано одеяло на което имаше кошница. Всичко това се намираше пред едно прекрасно голямо езарце което в момента отразяваше голямата и прекрасна луна.
Д- Ела-каза като пое рамката ми в своята.
Хапнахме, пинахме, говорихме си. Вечерта беше просто прекрасна.
Д- Скай искам да ти кажа нещо-каза като за мълча и ме погледна.
Кимнх с глава за да продължи.
Д- Аз.... държах се с теб като с пълен боклук ти беше единствената която снееше да ми договаря. Дразнех се от този факт. До скоро не разбирах защо толкова исках точно ти да ми се подчинил но вече знам. Причини ти много Скай прекалено много. Дори не знам как намери сили да ми простиш. Исках да ти кажа че съжаляван за всичко-гледах и го слушах с интерес
С-Това ли беше?-попитах аз. Никога нямаше да забравя какво ми причини но му бях простил от удавна
Д- Всъщност не-каза той мислейки как да кже това което искаше но не можеше да намери точните думи.
Д- Скай........ обичам те! - каза той
Чакай чакай. What!? Кво казаха бацее Върни лента на зад
С-Какво?! - казах очудрно
Той рязко се приближи до мен и разби устните си в мойте. Тези меки устни на който човек може да се разтопи.
Мина време докато загрея но му одвърнах.Шегувам се не е края, но той наближава и е толкова близо до нас че е на път да ни изгори.
Прочетете книгата ми в другия профил -_bad_queen_- Mafia
Бъдете готови за края скоро и двете изтри ще приключат.
YOU ARE READING
Той💜
Teen FictionРазказва се за Jungkook най-готиното момче в училище и Скай най-не популярното момиче в училище. Дали цялата омраза на трупата на през годините ще се превърне в нещо повече, нещо голямо. Щв видите ако продължите да четете ~Това е първата ми изтория...