13

1.6K 78 9
                                    

Седях си на скалата доста време. Дори не обмисля варианта да се върна в лагера. Не мислех нищо гледах в незнайнс точка. Исках да умра само това. Да прегърна тате, да му кажа колко го обичам, колко е скъп за мен, но не той е далеч от мен мноооого далеч.
Глт Джункук
~~~На сутринта~~~
Събудих се със страшно главоболие. Не помня нищичко от снощи. Автоматично се обърнах да проверя дали Скай спи,но нея я нямаше. Видях само въже на рамката на леглото. Но какво прави там? Зачудих се. Спомените бавно започнаха да си пробиват път. Спомних си всичко ясно. Станах с подскок и се облякох на бързо. Излязох навънка. Огледа се видях приятелката и. Ама нз как се казваше. Бих я питал дали знае къде е ама ще стане страшно ако някой разбере за това. Продължих. Мина се час, два не я намери. Тръгнах към гората. Обикаля и пак нищо. Видях някакво хълмче. Зайскачвах се по него. Имах поне малка останал надежда че ще я намеря. Се пак надеждата умира последна. Спрях рязко на едно място. Какви ги върша?! Защо ми пука за нея?! Въпреки че мозайка ми се питаше това краката ми продължи ха да вървят. Сърцето ми си казваше своето. Искачих се на ръба заварих Скай, която се канеше да скочи. Скалата не беше мн висока като другите по принцип ама пак си беше доста висока.
Д-Скай какви ги вършиш?! - почти извиках. Тръгнах към нея. Тя извъртя глава към мен. Очите и бяха бодбухнали и кървясали от плач лицето и беше цялото в сълзи имаше кръгове под очите.
С-ДЖУНКУК СТОЙ ДАЛЕЧ ОТ МЕН! МРАЗЯ ТЕ! ТИ СИ НАЙ-УЖАДНИЯ ЧОВЕК КОГОТО ПОЗНАВАМ! КАКВО ТИ НАПРАВИХ?! КАКВО?! - каза тя като се свлече на земята избубвайки в сълзи. Тръгнах към нея.
С-КАЗАХ ТИ НЕ СЕ ПРИБЛИЖАВА ЩЕ СКОЧА! - каза тя изправяйки се.
Д-Скай моля те не прави глупости за който ще съжаляваш после.-казах и. Сърцето ми се разкъсване като я гледам да страда. Не знам кога тази омраза се превърна в любов.
Тя тръгна да скача. Засили се и я издърпах. Тя падна в прегръдките ми. Не смеех да я пусна. Беше ме страх че ако го направя тя ще си замине. Поочудих се защо не се дърпа. Погледнах я. Тя беше при паднала. Хванах я като булка и тръгнах към лагера. Нямаше никой. Всички се бяха събрали на езерцето да плуват. Влязох в бунгалото и нежноя поставих на леглото си. Легнах до нея и я прегърна през кръста. Зарових глава в косата и. Аромата И! Този прекрасен аромат! Заспах с усмивка на лицето.

Такам искам да ви кажа че имам книга и в другия си профил
-_bad_queen_- и ще се радвам да я прочетете.

Той💜Where stories live. Discover now