8

1.7K 66 18
                                    

Удвратителна!!!
Видях Чонкук да се чука с най-голямата кифла в училище.
За станах на прозорчета като гледах да не ме види. Включих камерата и отмъщението ми започваше. Не веднъж заварва Кук така бях го заварвала и в тоалетните на училището, в една стая в дискотеката"Анаконда".
Не си мислете че гледката ми харесва напротив одвращава ме но знаех че някой ден тези клипче та ще ми бъдат от полза. След като го снимах влязох вътре направих се на учуден от това което виждам.

АЗ-ЧОНКУК!!! КАКВИ ЗА БОГА ГИ ВЪРШИТЕ?! НА ЛАГЕР СМЕ НЕ МОЖЕТЕ ЛИ ПОНЕ КОГАТО СЕ ПРИБЕРЕМ?! И ТИ СЕРИОЗНО ЛИ НА МОЕТО ЛЕГЛО!
Бях бясна въобще не забелязах че са на моето легло.
КУК-КАК СМЕЕШ ДА МИ КРЕЩИШКУЧКА ТАКАВА НЕ СИ ЛИ НАУЧИ УРОКА?! ДА ТЕ ПРЕБИЯ ЛИ ИСКАШ?! ТОГАВА ЛИ ЩЕ СИ НАУЧИШ УРОКА?!
Креще ше с цяла сила. Вече се беше облякъл а оня кучка още се обичаше.
Той тръгна към мен и ми заби юмрук в лицето. Въобще не го очаквах. Се пак аз съм момиче колкото и прост да си чак с юмрук.
АЗ паднах и си ударих главата в скрина. Всичко почерня.

Глт. Кук
Защо я ударих божееее сега ако умре мен ще ме накажат. Майкоо. Добре Чонкук успокой се ще измислиш нещо.
Тръгнах към сестрата.
АЗ-добър ден
Сестрата-Чонкук за бога какво е станало. Тя погледна Скай чиято глава беше цялата в кръв по принцип не би ми пукало но... но...оххх дори и аз не знам какво но просто искам да е добре за да си нямам проблеми.
Оставих я а сестрата се зае.
Тръгнах да излизам когато сестрата ме спря.
Сестрата-Куки как се случи?
Кук-Не знам госпожо просто се разхожда и я видях на земята?
Сестрата-А няма ли да я изчакаш?.
Кук-Госпожа Мина(класната ни) ме вика спешно и трябва да отида.
Сестрата-Добре чао Джункук.
Кук-Чао
Сестрата е млада, мила и много наивна. На около 25 е.
Запутих се отново към бунгалото.
Като влязох там беше...

Така искам да ви кажа че не знам как да казвам Джункук/Чонкук
По принцип аз си го знам Джункук но мн хора ми правят забележка че е Чонкук. От сега нататака ще го пиша Джункук.
Обичам ви и се надявам да ви е харесал мишмаша ми😉.

Той💜Where stories live. Discover now