18

1.6K 75 38
                                    

Др-Мойте съболезнования. Госпожицата е изгубила детето.
Слушах какво ми говори доктора но не вярвах на ушите си. Спрях след изгубила детето. Край блокира. След още няколко секунди доктора излезе. Седнах на стола до леглото на Скай и я хванах за рамката.
М-Скай знам че не ме чуваш но каквото и да става ще съм до теб. Няма да те оставя чу ли.
След час-два тя се събуди.
Глт Скай
С-Ъъъ... къде съм?Защо ме боли толкова главата.
Момо ми разказа набързо как е получила обажда не от болницата. През цялото време ми говореше с наведена глава и видима тага. Спомените за побоя на Джугкоок връхлетяха в главата ми.
М-Скай трябва да ти кажа нащео-каза тя и хвана рамката ми.
М-Скай аз.... аз... мойте съболезнования-каза тя. Гледах я оплашено и не разбира що. Осетих остра болка в корема си.
С-Момо какво имаш предвид-казах леко пъшкайки от болката.
М-Бебето..... мъртво е-каза и наведе глава.
Замръзнах. Не знаех как да реагирам. Сълзи на тъга и гняв се с пуснаха по лицето ми. Част от мен зи замина. Обиеца на детето ми.......е собственият му баща.
Махнах системата и започнах да тичам по коридорите на болницата. Момо правеше опити да ме настигне но не и се получаваше. Навън валеше. Не намерих такси нито автобус. Тръгнах към дома на Джугкоок. Дъжда се засилване и засилване с всяка изминала минута. Цялата бях пидгизнала но не ми пука. Ще му го върна.
След близо половин час стигнах до имението му. Започнах да тряскам и удрям по вратата с надеждата да ми отвори той. Имах късмет ако може въобще да се нарече така. Отвори ми той. Гледаше ме с объркан поглед. Ударих му шамар(майкоооо то к'ъв шамар целия град го чу) той се ядоса но не ми пукаше. Сълзите и капките дъж започнаха да се смесват.
С-КАК МОЖА НЕЩАСТНО КОПЕЛЕ ТАКОВА КАК МОЖА!?КАК ТИ ДАДЕ СЪРЦЕ КУЧИ СИН ТАКЪВ?! - крещях ругах не ми пукаше.
С-КАК МОЖА ДА УБИЕШ СОБСТВЕНОТО СИ ДЕТЕ.-авидях шокирания поглед на Джугкук. Причерня ми. От пуснах се. Очаквах една страна целувка с земята, но не. Две силни раце се обявиха около мен.Отпуснах се.
Глт Джунгкук
Т-тя тукощо дете ли каза. Тя е била бременна от мен! Обил съм собственото си дете!
Оставих Скай на прислужници те и излязох от вкъщи. Качих се на мазератито(да се прибираш с мазерати... 🎶🎶🎶) и потегли към дома на Момо.
Почуках на вратата и Момо ми отвори.
Глт Момо.
Чу се чука е на вратата приближи се към нея а човека боквално щеше да я Искър ти. Отворих я и пред нея седеше мокрия до кости Джугкук. Ядосах се.
Тъкмо щях да му се развивам да го направя на боклука който е но той най-нагло ме прекъсна....
Д-Вярно ли е. - каза бързо той
Знаех за какво говори но малчах
Д-ВЯРНО ЛИ Е ПОДЯВЛИТЕ. - изкрещя право в лицето ми.
Подадох му листа който Скай ми беше оставила.
Д-От къде да знам че детето е било мое. Кой знае с кой е спала.-каза той. Ааа не тука вече прекали.
М-ЕЙ ПЕДАЛ ТАКЪВ ТЯ ДА НЕ КУВАРКА КАТО ТЕБ. ТИ Я СПА ЕДИНСТВЕНО С ТЕБ И ТО ДОРИ НЕ ПО НЕЙНО ЖЕЛАНИЕ. ТИ Я ТОРМОЗИШ ОТ ЦЕЛИ ДВЕ ГОДИНИ ПОДИГРАВАШ СЕ С НЕЯ БИЕШ Е А ДОРИ НЕ ЗНАЕШ КАКВО Е ПРЕЖИВЯЛА. ТИ Я ИЗНАСИЛИ ИЗНАСИЛИ Я. УБИ ДЕТЕТО И ПОПРАВКА УБИ ВАШЕ ТО ДЕТЕ ВАШЕТО ТИ УБИ СОБСТВЕНОТО СИ ДЕТЕ А СЕГА СМЕЕШ ДА НАРИЧАШ СКАЙ КУРВА. - виках и виках. Казах всичко което мислех и беше вярно.
Джугкук се завъртя на пръсти и с бърза крачка излезе. Затворих вратата и се проснах на леглото.

610
Това е най-дългата ми глава.
Моля вижте и другата книга в другия ми профил -_bad_queen_-
А й края наближава. Да видим каквое стане с Джугкук. Не всичко в живота е приказка може да не завърши така както всички учакваме.

Той💜Where stories live. Discover now