10

1.6K 72 2
                                    

Обърнах се да изляза на вратата стоеше Скай с бинд на главата.
Тя тръгна към Чонкук.
СКАЙ-Ю ГЬОМ ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ! ТОЙ ТИ Е БРАТ! КАКВОТО И ДА Е СТАНАЛО МЕЖДУ ВАС НЕ БИВАШЕ ДА ГО НАРАНЯВАШ!
*крещеше ми тя*
Дори не разбирам защо ми крещи разбирам че го пребих но той си го заслужи а и нали го мразеше.

ГлтКук
След като "брат ми" ме цапардоса така изгубих съзнание.
Чух някакво крещене. Чувах го приглошено, но пак разбрах на кого е и какво казва.
Чух как някой ме вика.
Скай-ЧОНКУК! ЧОНКУК САБУДИ СЕ!
ЧОНКУК!
Отворих леко очи. Скай беше поставила главата ми в скута си и ме галеше. В главата ми се въртяха безброй въпроси. Защо Ю Гьом ме накара да я оставя? Никога не го е правел!Откаде Скай знае че сме"братя".
По принцип никога не бих показал слабост пред никой но бях много зле целия бях в кръв и рани и не можех да се изправя. Скай продължаваш да ме гали и да ми повтаря че всичко е наред. Не отричам че ми беше много приятно. Спомних си как когато бях малък майка ми ме галеше за да заспя отново след поредния кошмар. Сълзите свободно започнаха да се стичат по лицето ми. В нейните прегръдки се чувствах спокоен. Нейните прегръдки бяха изпълнени с нежност и топлина. Боже божеее явно найстина силно съм се удари какви ги говоря!Трябва да отида на лекар. Докато съм си мислел Скай ми беше промила всички рани.
Скай-По-до ре ли си? *попита с нежен и мек глас като хвана лицето ми в шепите си и леко и внимателно изтри сълзите ми*
КУК-КАКВИ СИ ГИ ПОЗВОЛЯВАЛ!? А!? КАК СМЕЕШ ДА МЕ ДОКОСВАШ!? - тя гледаше с супер очудено изражение, но то скоро премина в бясно.
СКАЙ-ЧОНКУК КАК КАКЕИ СИ ГИ ПОЗВОЛЯВАМ ИМАШЕ НУЖДА ОТ ПОМОШТ И ТИ ДАДОХ! ТИ ПОНЕ ЕДНО БЛАГОДАРЯ МОЖЕШЕ ДА КАЖЕШ ИЛИ ПОНЕ ДА МИ СЕ ИЗВИНИШ ЗА ПУКНАТАТА ГЛАВА! - посочи превръзката около главата си.
Дори не изчака да и одговоря, завъртя се на пети и излезе с бързи крачки от бунгалото като тръшна с всичка сила вратата. Чак мен стресна! Боже боже че ненормална.
Глт. Скайлар(така забравих да ви кажа че цялото и име е Скайлар дано да сте се до сетили ако не сте това е)
Избягах от бунгалото. За първи път се държах мило с него а той. Маайкооо че келеш не мога да го понасям. А най-лошото е че испитват някакви чувства към него. Сега ще кажете"Скай виж какво ти причини" знам знам но сърцето не пита в кого да се влюби. Е па чак "влюби" не ама съм реше на да убия и най-малкото чувство зародило се в мен.

Той💜Where stories live. Discover now