7

1.7K 75 2
                                    

Глт Кук
Скай влезе в бунгалото като преди това помаха на някого и се хвърли на леглото като дори не ме удостой с малко внимание. Не че много ми пукаше...
Станах и отидох до прозореца да видя на кого махаше и кой да видя........ Ю Гьом този кретен. Защо пак се овърта около жертвите ми боже че педал.
Ако се питате защо го мразя ми той винаги е бил по-добър от мен според мнението на всички. Майка ми и баща ми търчаха след него като некви роби. Ю Гьом скъпи искаш ли това, нождаеш ли се от нещо. Не мога да отрека дава ли са ми нужното внимание любов но винаги с греша ли нещо те веднага
"Защо не се държиш като прад си, той е примерен договорен а ти... Безотговорно лигаво хлапе" Да и такива обиди съм чувал.Свикнах да бъда студен сега не позволявам хората да ме тъпчат и мачкат.
Еазтърсих глава като погледнах в часовника на рамката ми който показваше 23:45. Какво?! Кога мина времето!? А защо тя се забави толкова!? Въпросите започнаха сами да изникват в главата ми,но дори не разбрах защо??
Легнах и заспах. Събудих се към 4:30 дадигнах глава. Погледа ми се озова на треперещото тяло на Скай и облятото и със сълзи лице станах и отидох до нея. Тя бълнуваше нещо от сорта"Тате не ме оставяй моля те" хрумна ми една огромна идея. Снимах е на клипче.          
Реших на сутринта да го кача.

На сутринта:
Събудих се а Скай не беше в леглото сигурно беше на закуска и аз щях да последва примера и но първи щях да кача снимката.
Поснах я  в всички социални мрежи който имах.От горе на снимката написах "Мокри сънища с Daddy" . Веднага след минута вече телефона ми започна да вибрира като пулодял получавах купища подигравателни коментари по нейн адрес. Запътий се към стола

В стола
Глт. Скай
Обядвахме аз Момо, Сообин, Тао, Лии Джонг Сук и Seo Kang Joon(Лии Джонг Сук и Seo kang joon са корейски актьори мега сладките и привлекателни😏😏😏). Тао беше нещо като bad boy. Казвам нещо понеже пред нас не беше такъв но с другите беше много студен и се доверяваше трудно,но ние всички си го обичаме защото знаем всъщност какъв е.
Токато си размишлявах чух плахия глас на Момо. Тя по принцип не е такава закача се шегува се.

Момо-С-Скай.
Скай-Момо какво има!? *казах леко разтревожено*
Момо-Виж!
Тя ми подаде телефона си.
Имаше ново качено видео от Чонкук погледнах я а тя ми кимна в знак да го изглеждам.
Пуснах го видях.... себе си плувнаша в под и сълзи цялата трепереща а надписа!!! Цялата бях побесняла от яд!Излезнах със супер скорост от стоковата като естествено чувах доста подигравки по мой адрес се пак Чонкук беше известен а на фсичко то одгоре беше писал видеото на сякаде където имаше акаунт.
Влязох бясна в бункалото като затръшнах вратата след себе си.
Гледката която видях беше направо.....

Тъмммм дап пак ви сервира от моля специалитет "Бъркани яица аламинут".
Надявам се да ви е харесало обичам ви

Той💜Where stories live. Discover now