⭐Kim SeokJin⭐

1.1K 80 1
                                    

A fiú csak fáradtan nézelődik a szobában. Mindenhol sörös,energia italos dobozok,koszos tányérok tömkelege,pizza és chips maradvány.

A látványtól egyből elfintorodom,csendben próbálom összeszedni a szemetet,hogy a néma srácot meg ne zavarjam pihenésében.

Néha-néha rápillantok,mire ő is felfigyel,s egyből zavartan kapja el fejét. Ő olyan hamar zavarba jövős típus lehet. Vagy mi.
Miután összepakoltam,a fürdőbe indulok. A hálószobából előhalászok egy tiszta alsónadrágot,és a fürdőszobába lépkedek. Levetve ruháim beledobálom a szennyest a kosárba,s beállok a zuhany alá.

Negyed óra múlva frissen lépek ki a kis helységből egy törülközővel derekamon. A nappaliban észreveszem a lassan ébredező egyént,aki kinyújtóztatva kezeit felül a kanapén,én pedig közelebb megyek hozzá. Lassacskán megérzem perzselő tekintetét arcomon,így szemkontaktust keresve próbálok belenézni a még mindig csillogó íriszekbe.

Szemei felfedező útra indulnak fedetlen hasamon és alkaromon,majd enyhén beharapva ajkait újra rám figyel.

-Hol vagyok?- Hangja rekedt,kissé félelemmel teli.
-Nyugalom,csak hazahoztalak. Pihenj!- szólok hozzá kedvesen,mire kipattannak az amúgy is hatalmas szemei.

-Nekem otthon kéne lennem!- Suttog elhalt hangon,s hajába túr,majd elkeseredetten megfogja buksiját.
-Miért?-
-Ha nem érek haza időben,apa megint...- Nem tudja folytatni mondatát,aprókat köhécsel, majd újra szólásra nyitja telt ajkait.

-É-én..haza tudnál vinni?- Ennyire nem kedvelne?
-Ilyen állapotban nem engedhetlek haza. Alig tudsz járni.- Próbálok az előbbi verekedésre utalni.
-De nem is ismerlek. Honnan tudjam hogy nem egy bérgyilkossal van dolgom?- húzogatja szemöldökét.

-Kim Namjoon,de neked csak Nam.-nyújtok hirtelen felindulásból kezet,mint valami retadrált,de ő nem fogadja el tőlem a kedves gesztust.

-Ismerj meg jobban és meglátod..nem vagyok bérgyilkos.-suttogok magam elé. Szavaim hatására talán elpirul és kicsit megborzong,de tenyerét az én mancsomba teszi.

-Kim SeokJin.-

-Szép név.-mosolyodok el,majd tenyerébe adok egy kapszulát.
-Nos Jin,akkor vedd be a gyógyszered,a fejed biztos nagyon fáj.-
Engedelmesen lehúzza pár korty vízzel a fájdalomcsillapítót,s egy halk köszönömöt motyog nem létező bajsza alatt.

A hibákért és a kimaradásért elnézést!

⭐Első Látásra/NamJin/⭐Où les histoires vivent. Découvrez maintenant