Negyed óra múlva még mindig szipogva karolom át Jiminnie nyakát,s úgy csimpaszkodok belé,mintha az életem múlna rajta.
-Hyung,azért nem kell megfojtanod.-Nem látom arcát,de érzem,ahogy halványan elmosolyodik gyerekes viselkedésemen,majd lágyan végig simít gerincem mentén.
-Bocsánat.-eresztem el egyből,s visszaülök helyemre.
-Mit szólnál hozzá,ha kicsit változtatnánk a hajad színén?-szólal meg újból,aztán értetlen arckifejezésem láttán magyarázkodni kezd.-Szakítás után legalábbis ezt csinálják a lányok,nem? Stílust váltanak,levágatják,vagy befestetik a hajukat,meg ilyenek.-
-Jimin..egy,nem vagyok lány,kettő,nem szakítottam senkivel.-motyogok magam elé,de be kell látnom:tényleg jó lenne újítani tincseimen.-Szerinted betudnád festeni normálisan?-teszem fel a kérdést a mellettem ülőnek,aki aztán hitetlenkedve forgatja meg szemeit.
-Persze,nekem mindenhez van tehetségem,tudod jól.-húzza ki magát büszkén.-Kicsit néha túl sokat képzelsz magadról,Törpe.-indulok meg a bejárat fele,hogy aztán ügyetlenkedve vegyem fel bundás kabátom,na meg bakancsomat is.
-Hé,most hova mész?-siet utánam egyből Mochi is,majd ő is öltözködni kezd.
-Festéket kéne vennünk,nem?-
-Nem gondoltam,hogy egyből indulunk is.-morog rám,de még így sem tudom komolyan venni szegényt.-Ez van.-nevetek fel,de miután kiértem a lakásból,szó szerint lefagy arcomról az a halvány mosoly is. A csípős levegő Jimint is megcsapja,ezért egyből a kocsija felé veszi az irányt. Pedig már azt hittem sétálunk egy kicsit.
Bepattanunk a pár fokkal melegebb autóba,s a szöszke hamar el is indítja járgányát.-Hallod,tényleg mehettünk volna gyalog. Tíz percre van innen a bolt.- A mellettem ülő épp válaszra nyitná száját,mikor meghalljuk telefonja idegesítő csengőhangját.
-Nem kéne felvenned,amíg vezetsz,Jimin.-
-Ezt figyeld.-Mosolyog ördögien,balra húzza a zöld kis ikont,majd kihangosítja a készüléket.-Igen,Tae? Siess,épp vezetek.-beszél hangosan a fiú,végig az útra koncentrálva.
-Jimin,este tartok egy nagy házibulit,anyáék pár napra elmennek. Nem jössz át?-hadarja el gyorsan a másik fél a mondanivalóját,s mély, rekedtes hangja szinte elnyomja az autó moraját.
-Vihetek magammal valakit?-néz rám a szőke fiú,míg én csak tiltakozva lóbálom össze -vissza kezeimet.
-Hát persze. Minnél többen vagyunk,annál jobb.-valahogy tudom,hogy az a bizonyos Tae épp vigyorog,majd elköszönve ránk csapja a telefont.-Remélem tudod,hogy nem szeretem az ilyen nagy felhajtású bulikat.-nézegetem az előttünk haladó kocsikat,míg Jimin egy üres parkolóhelyet keres a járműnek.
-De most a kedvemért el fogsz jönni.-kanyarodik be végre a bolt elé.
-Nem akarook.-nyafogok kisgyerekeket megszégyenítő módon,miközben mindketten kicsatolva öveinket elhagyjuk a jó meleg autót.
A hűvös szél ismét megcsapja sápadt arcomat,amitől vegig fut a hideg hátamon.-De,nem ellenkezhetsz. Legalább egyszer teljesítsd a kívánságomat.-
-Mi vagyok én,valami féle Aladdinból jött Jin?-
-Hát,az a neved,szóval..-Nevetve sétálunk be a hatalmas üzletbe,s aztán barátom kezei közé kap egy kék kosarat.
-Minek az? Csak festékért jöttünk,nem?-
-Ha buliba mész Jinnie,akkor illik valami piát is vinni a házigazdának,nem tudtad?-sétál egyenesen az alkoholokkal megtömött polcokhoz. Csak elfintorodva hallgatom ahogy a szöszke nekem beszélve válogatni kezd a temérdek mennyiségű ital között.Még a gyomrom is felfordul,ha megnézem egyik másiknak az alkoholtartalmát. Úgy látszik,barátomat ez nem érdekli,mindenféle sajnálat nélkül dobálja be a drága szeszt bevásárló kosarunkba. Miután végzett,mosolyogva fordul felém,de amint meglát, legörbül arcáról a széles vigyor.
-Nyugi Hyung,nem mindet én fogom meginni. Sokan lesznek,erre készülj fel. De jó lesz,higyj nekem.- Beadva derekamat bólintok egyet,s követem a festékekhez,ahol tanácskozóan forul újra felém.
-Milyen színt akarsz?-
-Nemtudom. Milyen állna kevésbé rondán a fejemen?-
-Na,ne legyél ilyen. Szerintem a fekete nagyon passzolna hozzád.-vesz le egy dobozzal a polcról,ami aztán a többi vásárolt cucchoz kerül.
A kasszánál hamar fizetünk,és mire feleszmélnék,Jimin már le is parkol házunk előtt. A piákat vonszolja csak magával a bejáratig,én pedig a kis dobozkával a kezemben nyitom ki az ajtót,és előre engedem a már nyafogó fiút.-Na? Akkor hozzá is kezdhetnénk.-csapja össze két tenyerét,miután letette az italokat.
Egy nagyot sóhajtva bólintok,és bevonszolom magam a fürdőszobába.Jimin-miután persze leöblítette és megmosta a hajam-kezelésbe is veszi ticseimet,s boldogan ken rá egy kiló festéket,majd szépen eldolgozza azt.
Körübelül egy órányi kínlódás után láthatom csak a végeredményt,és mit ne mondjak,eléggé tetszik.-Hyung,azta! Nem hittem volna hogy ennyire jól fog állni.-vakarja tarkóját a kis fodrászom,én pedig halványan mosolygok reakcióját látva.
-Tae buliján szerintem csak te leszel középpontba. Már most féltékeny vagyok!-csakodja meg gyengéden széles vállaim és elneveti magát.
-Azért azt nem hinném.-
-Dehogynem. De most nekem elkéne szaladnom valami ruháért,nem jelenhetek meg így mindenki előtt.-mutat magára. Fehér pólóját kisebb nagyobb festék foltok díszítik,amin el kell,hogy röhögjem magam.-Szerintem így is eljöhetnél.-
-Na meg a..-rázza fejét,és kirohan a fürdőből. Már csak az autó hangját hallani lentről,gondolom minnél hamarabb kész szeretne lenni.
-Nekem is kéne keresnem valamit.-sasszézok ki a fürdőből,majd izgatottan a szobámba futok. A szekrény előtt megállva válogatom a szebbnél szebb ruháimat,de valahogy egyiket sem tudom elképzelni magamon. Mindegyikben undorítóan néznék ki.Végül addig gondolkodom ilyen felesleges dolgokon,míg meg nem hallok egy nagyobb ajtócsapódást,és Jiminnie szitkozódó szavait. A lépcső recsegése jelzi,hogy egyre csak közeledik,majd gondolom ajtóm előtt kezd el várakozni.
-Hyung! Kész vagy?-kiabál be,mire lemondóan sóhajtok egyet. Meg fog ölni.
Mivel válaszra sem méltatom hosszú percekig szegény fiút,újra kopog ajtómón,de már engedélyem sem várja meg,hogy bejöhessen.
-Valahogy gondoltam. Mit csináltál ebben az egy órában?-fogja fáradtan fejét,s másik kezével újonnan szerzett ingjét kezdi gyűrni.-Nemtudom.-Vágom rá egyből,s kinézek az erkély ablakán. A nap már lemenőben van,és a szél kicsit mintha feltámadna,a fák lombjait kezdi rázni. Közeledik a vihar..
-Meg is van.-ébreszt felgondolataimból a szekrényben turkáló barátom,arcán egy hatalmas mosollyal.
-Ebben fogsz eljönni. Nem is olyan kirívó,de mégis szexi.-néz íriszeimbe perverzen,hogy aztán rendesen elpiruljak szavaitól.
\A hibákért bocsánat!•~•♡♡\
CZYTASZ
⭐Első Látásra/NamJin/⭐
Fanfiction/NamJin-Első látásra/ 'Egy véletlen találkozás a feje tetejére állíthat mindent,felforgathatja az egész életünket. Talán ez sem volt másképp Kim SeokJin, És Kim NamJoon esetében sem."