⭐'NamJoon?"⭐

814 54 5
                                    

A nap sugarait rég felváltotta a hold vakító fénye,ami most gyönyörűen beragyogja az egész fürdőszobát . Ez mellett csak a tükörre felszerelt apró lámpácskák adnak némi világosságot nekünk,hogy időben elkészülhessünk Taehyung bulijára.

Ám arra kicsit sem számítottam,hogy pár perc után valaki ráfekszik a kapucsengőre.

-Már megint mit tervezel? Hm?-Szólalok meg kicsit sem kedvesen,s magamra fújok egy liter pafümöt,amitől barátom köhögni kezd.

-Csak Taehyung az. Azt mondta ha kell,értünk jön.-nyugtat meg,s halványan kihúzza szemét,így kiemelve íriszeit. Már így is késésben vagyunk!

Míg a fiú gondterhelten sminkeli az amúgy is tökéletes arcát,letrappolok a lépcsőn,hogy beinvitáljam váratlan vendégünket. Ugyan kicsit félek,mert nem ismerem Jimin haverját,de hiszek benne,hogy jól kijövünk majd egymással.

Szokták mondani,hogy hinni a templomban kell,nem igaz SeokJin?

Az ajtó nyílik,és végre meglátom a fiút.
Festett,Szürke,kissé lenőtt haja kiemeli gyönyörű,vakító íriszeit,amik most talán a kíváncsiságtól ragyognak annyira.

Végig mérem cipőjétől felfele haladva. Világos kék,szakadt farmer,és egy kicsit testre feszülős póló,ami alól enyhén látszódik kidolgozott hasa. Fülét kicsike piercingek díszítik,amik nagyon sokat dobnak a srác külsején,persze jó értelemben.

Amint realizálja,hogy már pár perce fagyoskodva álldigálok a küszöbön,aranyos téglamosolyával üdvözöl,és rögtön utánna be is mutatkozik nekem.

-Kim Taehyung vagyok, de neked csak Tae.-Rossz fiús kinézete ellenére udvariasan meghajol előttem,mire kicsit pironkodva,de viszonzom a kedves gesztust.
-Kim SeokJin. Gyere csak be.-Próbálok magamra egy őszinte mosolyt erőltetni,és becsukom a fiú után az ajtót.
-Park már mesélt rólad,de azt nem mondta,hogy ilyen gyönyörű lennél. Ráadásul álom szép házatok van.-Néz körbe,aztán szemei megakadnak a konyhapultra kirakott alkoholokon.

-Látom szereted a szeszt.-nevet fel hirtelen.
-Ne-..nem én vettem. Jimin akarta elvinni neked.-kezdek bele a magyarázkodásba,míg ő megközelíti a neki vásárolt italokat.
-Á,vagy úgy! Megint kitett magáért a kis taknyos.-Miután észreveszi,hogy nem nevetek 'poénjain"egyszerűen csak elém sétál,s minta mi sem történt volna,újból beszélni kezd mindenféle hülyeségről. Hát,nem a legértelmesebb ember a Földön az biztos,de legalább kedves szemlyisége van.

Legalábbis akkor ezt gondoltam.

-Jimin?-kérdez rá a Törpére,aki emlegetett szamárhoz híven rögtön lesétál a lépcsőn. Kicsit feszengve álldigálok közöttük,valahogy nem érzem annyira jól magam,mint ők ketten.

Jimin az ingjének legfelső két gombját csak szabadon hagyta,ezáltal rálátást adva kicsit felsőtestére és kitüremkedő kulcs csontjára is.
Sminkje mintha egy Idoléhoz hasonlítana,nem erős,pont a megfelelő eredményt érte el vele.

-Indulhatunk?-kérdez minket,mielőtt a mellettem állónak is köszönne.
Én csak hanyagul megrántom vállamat,Tae pedig
-mintha rakétából lőtték volna ki-
feltépi az ajtót és szalad is autójához. Izgatott lehet,az már biztos.
-Hagyd csak,ez normális nála. Majd megszokod.-karolja át Jimin a derekam,majd mielőtt kivezet a házból,hamar visszarohan az alkoholos italokért. Gyorsan kulcsra zárom az ajtót,és mindketten a harmadik félhez csatlakozunk. Beszállunk méreg drága kocsijába,én hátra,a Szőke pedig közvetlen Taehyung mellé.

Valahogy nincsenek jó megérzéseim ezzel az estével kapcsolatban,mégis mintha izgatott lennék kicsit,egy szaggatott levegővétellel próbálom nyugtatni felhevült testemet.

⭐Első Látásra/NamJin/⭐Where stories live. Discover now