Ep-2

4.4K 326 11
                                    

[Zawgyi]

Jenအိမ္​ျပန္​​ေရာက္​ၿပီဆိုတာနဲ႔ သူ႔ရဲ႕ခုလက္​႐ွိငွါး​ေနတဲ့ အခန္​း​ေလးထဲက ခုတင္​​ေပၚ ပစ္​လွဲမိသည္​...

"ဟူးး ပင္​ပန္​းလိုက္​တာ..."

​​နန္​း​ေတာ္​လို​ေနရာမ်ိဴးမွာ ​ေနခဲ့ရတဲ့သူမအတြက္​ ခုတိုက္​ခန္​း​ေလးက သူတို႔အိမ္​ရဲ႕ အိမ္​သာခန္​း​ေလာက္​​ေတာင္​ မက်ယ္​​ေတာ့ နဲန​ဲ​ေနရက်ပ္​​ေပမယ္​့ 1လၾကာ​ေတာ့ အသားက်သ​​ြားသည္​..

သူအိမ္​က​ေန ထြက္​လာတာ တစ္​လ႐ွိၿပီ...ခုဆို သူ႔Appa​ေရာသူ႔Oppa​ေရာUnnie​ေရာ​ေခါင္​းမီး​ေတာက္​ၿပီး လိုက္​ရ​ွာ​ေနၾကမည္​ကိိုသူသိသည္​ သူကိုယ္​တိုင္​ကလည္​း "ကိုယ္​့ဘ၀ကိုယ္​ ရပ္​တည္​ႏိုင္​ ​ၿပီး အရည္​ခ်င္​း႐ွိတဲ့​ေန႔မွ Jenျပန္​လာခဲ့မယ္​"ဆ္​ိုတဲ့ စာနဲ႔ပဲ အိမ္​ကလူ​ေတြကို ​ေခြၽးသိပ္​ခဲ့သည္​ကို....

တစ္​လဆိုသည္​့အရာက တကယ္​့လက္​​ေတြ႔ဘ၀ဆိုသလို အရမ္​းပင္​ပန္​းခက္​ခဲသည္​ ၀င္​​ေငြကိုအရင္​ကလို ​ေပါ​ေပါလ်ွံလ်ွံမသုံးႏိူင္​တဲ့အျပင္​ ​ေခြၽတာသုံး​ေတာင္​မ​ေလာက္​န္ိုင္​...
ကိုယ္​တိုင္​ခ်က္​ၿပီးစားရသည္​မို႔ ဟင္​း​ေကာင္​းအရသာ​ေတာင္​မခံစားႏိူင္​​ေလာက္​ ပါးစပ္​ကအရသာပ်က္​ၿပီး ကိုယ္​ခ်က္​သမ်ွ မၿငီးျငဴစားရသည္​...အရင္​က Brand​ေတြသုံးသမ်ွ ခု​ေတာ့ discountခ်ပစၥည္​း​ေတာင္​ ၀ယ္​ႏိူင္​ဖို႔အႏိုင္​ႏိုင္​.....

သို႔​ေပမယ္​့ ​ေပ်ာ္​​ေနသည္​က Kim Jisoo​ဆို​ေသာ Unnie​ေၾကာင္​့...သူ႔ကို Chae​ေၾကာင္​့ Uni​ တတိယႏွစ္​မွာ သိခဲ့ရသည္​...ထိုအခ်ိန္​တည္​းက ကိုယ္​့ကိုယ္​ကို Lesbianလို႔႐ွက္​႐ွက္​ႏွင္​့ ၀န္​ခံရသည္​...
အနားမွာ Jennie Kimကိုလိုခ်င္​​ေနတဲ့ျပည္​့စုံတဲ့​ေယာက္​က်ား​ေတြ တန္​းစီ​ေနပါလ်ွက္​ ဘာလို႔Jisoo Kim ကိုပဲလိုခ်င္​မိပါလိမ္​့ဆိူ​ေသာ အ​ေျဖကို ခုထိ႐ွာမရ....

"ဗိုက္​ဆာလိုက္​တာ..."

​မီးဖို​ေခ်ာင္​ထဲက အံဆြဲ​ေလးထဲမွာ ​ေခါက္​ဆြဲထုတ္​ လိုက္​႐ွာ​ေနမိသည္​...သူပင္​ပန္​းလို႔ မခ်က္​ႏိုင္​ရင္​ ​ေခါက္​ဆြဲျပဳတ္​က သူ႔အတြက္​ျပည္​့စု​ံ​ေသာဟင္​းပင္​....

It's gotta be you(Zaw+Uni)Where stories live. Discover now