[Unicode]
"Chae...ဒါလွလား..?"
"Imm.."
"အရမ္းႀကီးမ်ားရိုးေနလား..?ဒါေလးေရာ.."
"Immလွပါတယ္!"
"ဒါက ကေလးဆန္တယ္!ဒါေလးေရာ..."
Jiနဲ႕ ညစာစားဖို႔သြားရမယ္ဆိုေတာ့Jenရဲ႕ မို႔အစ္ေနတဲ့မ်က္လုံးေလးေတြက ၿပဳံးေရာင္ သန္းၿပီး ၾကည္လင္ေနေတာ့သည္...
တက္ႂကြေနသည့္ ကေလးေလးတစ္ေယာက္လို အကၤ်ီေ႐ြးတာမၿပီးေတာ့...
"Yaaaa!Kim Jennie!!ဒီေန႕ၿပီးဦးမွာလား..?(Glare)"
စိတ္ေပါက္ေပါက္နဲ႕ Chaeေအာ္လိုက္တာေတာင္ စပ္ၿဖဲၿဖဲႏွင့္ ၿပဳံးျပကာ...
"ငါက Unnieမ်က္လုံးေရွ႕ Perfectျဖစ္ခ်င္လို႔ပါဟာ..!"
"နင္က ဘာ၀တ္၀တ် Perfect.. လုံး၀ Perfect...100 Percent Perfect.. အဲ့ဒါမို႔ ျမန္ျမန္လုပ္ တကယ္ေနာက္က်ေတာ့မယ္..."
"OK OK!ငါသြားလဲေတာ့မယ္.."
Jenထင္ထားသည္မွာ Jiရယ္သူရယ္Chaeရယ္ညစာစားမယ္ပဲေပါ့...Chaeက LiLiပါ ပါတယ္ဆိုတာႀကိဳမေျပာ..Chae ရည္႐ြယ္ခ်က္က Jiပါးစပ္ကေန LiLiနဲ႕သူမိတ္ေဆြသက္သက္လို႔ ေျပာတာကို Jenကိုၾကားေစခ်င္တာမို႔ Jenကိုပါေခၚဖို႔ဆုံးျဖတ္ခဲ့သည္....
ထိုဆုံးျဖတ္ခ်က္က အႀကီးအက်ယ္မွားေစခဲ့မွန္း Chaeႀကိဳသာသိခဲ့မယ္ဆိုရင္....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
"LiLi ေရာက္ေနတာၾကာၿပီလား?Miyan ကားပိတ္ေနလို႔..!"
"ေရာက္တာမၾကာေသးပါဘူး... Unnieရဲ႕ ညီမေရာ..?တူတူမလာဘူးလား..?"
"Imm သက္သက္လာေနတယ္..သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကို ၀င်ေခၚစရာရွိလို႔တဲ့.. Aww ဟိုမွာလာၿပီ..!"
LiLi မ်က္လုံးေတြက Jiျပတဲ့ဘက္ကို ၾကည့္မိလိုက္ေတာ့ ၿပဳံးေနတဲ့ႏူတ္ခမ္းပါးေတြက မဲ့မိသြားသည္...
"Kim Jennie...?(Whisper)"
LiLiသူက ဘာလို႔ ဒီကိုေရာက္ေနတာလဲ...?
LiLi ေက်ာျပန္ေပးလိုက္ေတာ့ တျဖည္းျဖည္းနဲ႕အနားကပ္လာတဲ့ထိ Jenက LiLiကိုသတိမထားမိ...
"Unnie နဲနဲေနာက္က်သြားတယ္... Miyan!!"
"ငါလည္းခုနမွ ေရာက္တာ လာထိုင္.."