Ep-10

3K 270 8
                                    


[Zawgyi]

"NiNiေလး မ်က္ႏွာအရမ္းေခ်ာင္ သြားတယ္Appa..."

"Imm...သားေရ...Jack..NiNiကို တစ္ခါတည္းေခၚသြားရေအာင္လား...?"

"ဟာ Appa..အေျခအေနကို ေစာင့္ၾကည့္ပါဦး..သူဘာလိုခ်င္တယ္..ဘာျဖစ္ခ်င္တာအရင္သိေအာင္ လုပ္ၾကမယ္ေလ..ၿပီးမွ လုပ္ေပးရေအာင္ ေခၚမွာေပါ့..စိတ္မေလာပါနဲ႕Appaရယ္..."

"Oppaကလည္း...ဟိုမွာNiNiမ်က္ႏွာက အားမရွိေတာ့သလို ေဖ်ာ့ေတာ့ေနတာေလ..ပိန္က်သြားတာကလည္း အရမ္းသိသာတယ္..ဘာကိုေစာင့္ေနမွာလဲ?ေခ်ာ့ေမာ့ၿပီး ျပန္ေခၚရမွာေပါ့.."

"နင္လည္း NiNiအေၾကာင္း မသိတာမဟုတ္ဘူး Jame...သူကအရမ္းေခါင္းမာတယ္..လိုခ်င္တာမရမခ်င္း သူ႕ကိုဘာနဲ႕ပဲေခ်ာ့ေခၚေခ်ာ့ေခၚ လိုက္မွာမဟုတ္ဘူး...ဒီအတိုင္းသာ မဟုတ္ရင္ NiNiအေဝးဆုံးထြက္ေျပးလိမ့္မယ္..ဒီကေနပဲ ေစာင့္ၾကည့္ၾကမယ္..."

"ဟင္းးး Appaလည္းမသိေတာ့ဘူး သား.."

"Oppa ေျပာတဲ့အတိုင္း ေတာ့လုပ္..ဒီၾကားထဲ NiNiတစ္ခုခုျဖစ္ခဲ့ရင္ Oppa ကို လုံး၀ခြင့္မလႊတ္ဘူး..."

ေဆာင့္ေအာင့္ၿပီး ထြက္သြားတဲ့Jameကို Jack ေငးသာၾကည့္က်န္ခဲ့ရသည္...

"စိတ္မဆိုးနဲ႕သား...သမီးJameကNiNiေလးကို အရမ္းခ်စ္လို႔အရမ္းစိတ္ပူလို႔ ေျပာမိေျပာရာ ေျပာေနတာပါ.."

"သားနားလည္ပါတယ္ Appa.."

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

"ဟင္..?Unnieက ဘာလို႔Meetingဖ်က္တာလဲ Nayeon shi?"

သူ႕အသံေၾကာင့္ Jenကေခါင္းေလးငဲ့ၿပီး နားစိုက္ေနသည္ကို Chaeသတိထားမိသည္..

"Imm..Chae Fileလာယူၿပီး အဆင္သင့္ ျပင္လိုက္မယ္..!"

သူPhခ်ၿပီးတာနဲ႕ Jenရဲ႕ ေမးခြန္း ေမးျမန္းမႈက စေတာ့သည္...

"Wae??Unnie ဘာလို႔ဖ်က္လိုက္တာလဲ..??ေနမေကာင္းလို႔လား??"

စိုးရိမ္စိတ္အျပည့္ရွိတဲ့ Jenမ်က္၀န်းတွေကို ခပ္ေတြေတြေငးစိုက္မိၿပီး...

"Arnyi...အေရးႀကီးတဲ့ လူတစ္ေယာက္နဲ႕ lunch စားမလို႔တဲ့...Aww Jen.. Unnieဆီ Fileသြားယူေပး.. Meeting ငါတက္ရမွာ.."

"Imm..ဘယ္သူမ်ားပါလဲ..?Unnieကေတာ္႐ုံတန္႐ုံလူအတြက္ Meetingဖ်က္တဲ့သူမဟုတ္ဘူး..."

It's gotta be you(Zaw+Uni)Where stories live. Discover now