[Unicode]
"ဘာလို႔ နင္ကိုယ္တိုင္လာတာလဲ?နင့္ Secretary ေရာ..."
Jiအခန္းထဲFileယူဖို႔ Chaeသြားေတာ့ Jiကေမးလိုက္သည္...
"သူေနမေကာင္းလို႔ အလုပ္မလာနိူင္ဘူး..."
"မေန႕ကမွ အေကာင္းႀကီးကို..."
"1secအတြင္း အကုန္ေျပာင္းလဲနိုင္တာပဲေလ... Unnieေတာင္ အခုေကာင္းေနတာ ခဏေန ဖ်ားခ်င္ဖ်ားမွာ..ေျပာလို႔ရလား..?"
Jenေၾကာင့္ Jiကိုသိပ္မေက်နပ္ခ်င္...
"Yaaaa...နင္အခုငါ့ကို ဖ်ား ေအာင္က်ိန္ေနတာလား?"
"Chae ဥပမာေျပာတာ..."
"ငါ့ကို မေက်နပ္တာရွိလား...?"
"Unnieက ဘာလုပ္လို႔Chaeမေက်နပ္တာ ရွိရမလဲ..?"
"မသိပါဘူး..နင္မေက်နပ္ဘူးလို႔ ခံစားေနရလို႔.."
"႐ုံးခန္းကို ခဏခဏလာတဲ့ Unnieအေရးႀကီးတဲ့သူက Unnieနဲ႕ ဘယ္လိုပတ္သတ္လဲ..?"
"Aww..LiLiနဲ႕ နင္နဲ႕ကို ငါမိတ္မဆက္ေပးရေသးဘူးပဲ..တစ္ရက္ေလာက္ ညစာအတူတူ စားၾကတာေပါ့..သူနဲ႕ မိတ္ဆက္ေပးမယ္.."
"Unnie သူနဲ႕တြဲေနတာလား..?"
"မတြဲပါဘူး..အရင္တုန္းက သိခဲ့တဲ့ မိတ္ေဆြပါ.."
"Unnieမွာ ရွိခဲ့တယ္ေပါ့..Chaeမသိပါလား..?"
"Imm..Jejuမွာတုန္းက.."
"Aww...ဒါနဲ႕ ညစာစားရင္ Jenကိုပါ ေခၚလာလို႔ရလား..?"
"Wae?သူ႕က ငါနဲ႕ဘာေတာ္လို႔ ေခၚရမလဲ..?"
"Chae Best friendပဲေလ.."
"Park Chae Young!နင္အရမ္းႀကီး သိသာမေနဘူးလား..?Kim Jennieကိုအဲ့ေလာက္ေတာင္ သေဘာက်လား?"
႐ုတ္တရက္Jiေျပာခ်လိဳက္တဲ့စကားေၾကာင့္ မ်က္လုံးျပဴးသြားသူက Chae....
"Bor....Borya??ဘာ..ဘာေတြေျပာေန...တာလဲ..U..Unnie!(Shaky)"
Jiခပ္ၿပဳံးၿပဳံးေလး လုပ္ၿပီး...
"Park Chae Young!ငါက နင့္ရဲ႕အစ္မပါ..5ႏွစ္လာက္ကြဲသြားေပမယ့္ ဟိုးငယ္ငယ္တည္းက နင့္အေၾကာင္းေကာင္းေကာင္းသိတယ္..!ခ်က္ခ်င္းႀကီး ဘာမွမလုပ္တတ္မကိုင္တတ္သူကို Secretary ရာထူးထိထားထားကိုက နင္မရိုးသားတာ..!အဲ့ေလာက္ သေဘာက်ရင္ ဖြင့္ေျပာေပါ့..!"