Ep-4

3.5K 352 12
                                    

[Zawgyi]

"ဘာလုပ္​​ေနတာလဲ...?"

Jen💭Arshii အခ်ိန္​​ေကာင္​းမွ ႏိုးရလား?Kim Jisooရဲ႕....💭

"ဟို..ဟို...ျခင္​!Unnie မ်က္​ႏွာမွာ ျခင္​ကိုက္​​ေနလို႔...(shaky)"

"ကြ်တ္စ္*​​အလုံပိတ္​ထားတဲ့ Airconခန္​းထဲ ဘယ္​ကျခင္​​ေရာက္​မွာလဲ...?"

Jen💭အမူး​ေျပသြားၿပီလား..?ခ်က္​ခ်င္​းၿကီး💭

"ဟာ အဲ့ဒါ ျခင္​ကို​ေမး​ေလ!Jenမွ မသိတာ...(Pout)"

Jen💭Po Po​ေပးခ်င္​ပါတယ္​ဆို...​ေပးၿပီးမွ ႏိုးပါလား...grrr💭

"ငါ နင္​့ကို ျမင္​ဖူးသလိုပဲ..."

Jen💭သူ႔ နား​ေရာက္​​ေနတာ သုံးလ႐ွိၿပီ..ခုမွ ျမင္​ဖူးသလိုပဲတဲ့လား...Kim Jisoo မီ​ေ၀ါ့....💭

"​ ဧည္​့သည္​​ေနရာ​ေရာက္​ပါၿပီ...ခု Cash႐ွင္​း​ေပးပါ​ေတာ့...​ေနာက္​အလုပ္​႐ွိ​ေသးလို႔.."

ခ်က္​ခ်င္​းႀကီး ခပ္​တည္​တည္​ႏွင္​့ ဘုဆက္​ဆက္​​ေျပာလိုက္​သူက Jen...ဒီအခ်ိန္​မွာ သူ​ေဌးႏွင္​့ CEOပုံစံမဟုတ္​လို႔ မ​ေၾကာက္​တာမဟုတ္​...Kim Ji Soo CEOအ​ေနနဲ႔ဆိုရင္​လည္​း သူလုံး၀​မ​ေၾကာက္​...

"​ေရာ့...."

Ji sooခ်က္​ခ်င္​း​ထုတ္​​ေပး​ေတာ့ လွမ္​းယူကာ ကားထဲက​ေန ထြက္​ဖို႔အလုပ္​....

"Ahhh နင္​က Chae Youngရဲ႕ျပသာနာ႐ွာတဲ့Secretary .....hum..Kim Jinny..?"

Jen💭ဘယ္​​ေလာက္​​ေပါက္​ဖို႔ ​ေကာင္​းလဲ?နာမည္​​ေလး​ေတာင္​ မွန္​​ေအာင္​မသိတဲ့သူ...💭

ခ်က္​ခ်င္​းကားထဲ ျပန္​၀င္​ကာ သူ႔မ်က္​ႏွာနဲ႔ နီးကပ္​​ေအာင္​ မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​လိုက္​​ေတာ့ Jisoo အံ့ျသသြားလို႔မ်က္​လုံး၀ိုင္​းကာ သူမရဲ႕ အသဲပုံႏူတ္​ခမ္​း​ေလးက ခပ္​ဟဟျဖစ္​သြားသည္​....

"J-E-N-N-I-E Kim Jennie..!!CEOတစ္​​ေယာက္​ ျဖစ္​ၿပီး နာမည္​​ေလး​ေတာင္​ မမွတ္​မိဘူးလား?ဘယ္​လို CEOလဲ?"

ႏူတ္​ခမ္​း​ေထာ္​ကာ ရန္​​ေတြ႔သြားပုံက သူကပဲCEOလိုလိုမို႔ အံ့ျသမွင္​သက္​မိသူက Jisoo...

"ငါက နင္​့CEO​လား...?နင္​က ငါ့CEOလား...?​ေျပာ​ေနတဲ့ပုံက.."

"အခု​ေနရာက ႐ွင္​့ရဲ႕buildingထဲမဟုတ္​သလို အလုပ္​ခြင္​လည္​းမဟုတ္​ဘူး...အလုပ္​မွာ႐ွင္​က CEOဆို​ေပမယ္​့ အခုအျပင္​မွာ ႐ွင္​ကဘာမွမဟုတ္​ဘူး...Arshiii...သူ႔​ေၾကာင္​့ အခ်ိန္​ပိုင္​းအလုပ္​ ​ေနာက္​က်​ေတာ့မယ္​..!"

It's gotta be you(Zaw+Uni)Where stories live. Discover now