Ep-1

16.2K 452 32
                                    

[Zawgyi]

💭"ဟင္​း... တစ္​​ေန႔တစ္​ေန႔ ပ်င္​းဖို႔​ေကာင္းလို​က္​တာ... ငါဒီလို​ေနရာမိ်ဴးမွာ Unnie​ေၾကာင္​့သာ မဟုတ္​ရင္​ တစ္​သက္​လုံး မ​ေနခ်င္​ဘူး... Sign..."💭

"ဟူးးးး...."

ပါး​ေဖာင္​း​ေဖာင္​း​ေလးႏွစ္​ခု​ေပၚ ​လက္​က​ေလးအုပ္​ၿပီး ပ်င္​းရိ​ေလးတြဲစြာ ​ေမးကို​ေထာက္​ထားတဲ့Jenပုံစံ​ေၾကာင္​့ Chae ရယ္​မိသည္​....

"ဘယ္​လိုလဲ Jen Jen?ဒီအလုပ္​မွ မရရင္​​ေသ​ေတာ့မွာပါဆို !ခုက်​ေတာ့လည္​း ၿငီး​ေငြ႔​ေနတဲ့Styleနဲ႔...(Laugh)!"

"နင္​့အနား​ေတာက္​တိုမရလုပ္​ခ်င္​လို႔ အလုပ္​လိုခ်င္​တာမွ မဟုတ္​ဘဲ... ငါ့Unnieနား​ေနရမလားလို႔​ေပါ့!"

"အမ​ေလး...နင္​့လို န​ေမာ္​နမဲ့က Unnieရဲ႕Secretaryလုပ္​ခ်င္​​ေသးတယ္​!ငါမို႔လို႔ Best Friendအရင္​းႀကီးမို႔ အနားထားတာ !တစ္​​ေန႔​ေန႔ အလုပ္​လုပ္​တာနဲနဲ ျပသာနာ႐ွာတာမ်ားမ်ား..."

"နင္​အဲ့လိုမ​ေျပာနဲ႔​ေနာ္​ !ငါဘယ္​​ေလာက္​ထိ ငါ့Unnie companyအတြက္​ႀကိဳးစားပမ္​းစားလုပ္​​ေနလဲသိလား? ငါ့ဘာသာ​ေက​်ာင္​းဆက္​တက္​ရင္​ ​ေအး​ေဆး သူ႔အနား​ေနခ်င္​လို႔သာ...."

နဲနဲ​ေလးအ​ေျပာမခံ ႏူတ္​ခမ္​း​ေထာ္​ၿပီး ျပန္​စြာ​ေနသည္​့ Jenကို Chaeလုံး၀မႏိုင္​....

တကယ္​လည္​း Jennieဆို​ေသာ သူ႔Best Friendကို အံ့ ျသမိပါသည္​ တကယ္​ဆိုသူ႔အ​ေဖက Koreaရဲ႕Top 10စီးပြား​ေရးလုပ္​ငန္​း႐ွင္​...သူ႔Oppaက Koreaရဲ႕ အဆင္​့ျမင္​့ဆုံး ​ေဆး႐ုံပိုင္​႐ွင္​... သူ႔ Unnieက Koreaရဲ႕ထိပ္​တန္​းMarketပိုင္​႐ွင္​... အဲ့လိုလူမ်ိဴး​ေတြရဲ႕ ဖူးဖူးမႈတ္​ခံရထား​ေသာ သူ.. အငယ္​ဆုံးဆုိၿပီး Appaအ​ေမြ​ေတြနဲ႔ သက္​သက္​လုပ္​​ေပးထားတဲ့Hotelလုပ္​ငန္​း​ေတြကိုပါ အ​ေမြဆက္​ခံခြင္​့​ေပးျခင္းခံ​ရ​ေသာသူ...

သို႔​ေပမယ္​့ Kim Jisooဆို​ေသာChaeရဲ႕ တစ္​၀မ္​းကြဲအစ္​မ​ေၾကာင္​့ အရာရာအားလုံး​ေက်ာ​ေပးၿပီး ဘ၀မွအိ္​မ္​မက္​​ေတာင္​မက္​ၿပီးမလုပ္​ဖူးတဲ့ Companyရဲ႕​ေအာက္​​ေျခ၀န္​ထမ္​းအ​ေနနဲ႔ သူတို႔Companyမွာ​ေပကပ္​ၿပီးလာလုပ္​​ေနသည္​....

It's gotta be you(Zaw+Uni)Where stories live. Discover now