Ep-7

3.3K 271 10
                                    

[Zawgyi]

"Chae young yaa...Unnieနဖူးသက္သာလား..မေန႕က.."

"Imm..."

"Chae young yaa..ေဆးေရာ ေသခ်ာထည့္ေပးရဲ႕လား..."

"Imm..."

"Chae young ya...ေဆးႀကိဳတိုက္ထားရဲ႕လား..အနာရွိန္ေၾကာင့္ ဖ်ားေနမွာစိုးလို႔..."

"Imm..."

"Chae young yaa...ေခါင္းကို ဓာတ္မွန္ရိုက္ခိုင္းလိုက္ပါလား..အထဲေတြဘာေတြမွာ ထိခိုက္သြားလားလို႔..."

"Imm.."

Jenတစ္ေယာက္ Jiနဖူးထိခိုက္လာတဲ့ေန႕ကစၿပီး 1minတစ္ခါ ပြားသမွ် Chaeခမွ်ာ ဒိုင္ခံ Imm ခံေနရေတာ့သည္...

"Chae young yaa...အဲ့တိုက္တဲ့သူ တရားစြဲရေအာင္လား??..သူ႕ေၾကာင့္ Unnieထိခိုက္တာ.."

"Imm..."

"Chae young ya....."

"Arshiii ေတာ္ပါေတာ့ Jennie Kimရယ္...နင္ငါ့ကို ဘယ္အခ်ိန္ထိ နားပူနာဆာ လုပ္ေနမွာလဲ...?Unnie အဆင္ေျပတယ္...နင့္မ်က္စိေရွ႕ျမင္ေနတာပဲကို..ထိခိုက္မိတာ ေသးေသးေလး...Jinja..နင္အရမ္း စကားမ်ားတာပဲ..."

ဘယ္သူ႕ကိုမွ အေရးတယူ အဖတ္လုပ္ေလ့မရွိတဲ့ တစ္မိုးေအာက္ Jennie Kim ျပာယာေနပုံကို Chae မွာ အူတိုစြာျဖင့္ တစ္ခ်က္ေဟာက္လိုက္ေတာ့...

"ငါခ်စ္လို႔ေပါ့ဟာ...(Weakly)"

Jenမ်က္ႏွာေလးညိူးသြားေတာ့လည္း Chaeစိတ္မေကာင္းျပန္...

"Aryaa Aryaa..နင္ခ်စ္တာ ငါသိတယ္..ငါလည္း ငါ့Unnieပဲဟာ ခ်စ္တာေပါ့..ငါဂ႐ုစိုက္ပါတယ္ သူ႕ကို..စိတ္မပူနဲ႕..အလုပ္လုပ္ေတာ့.."

"Imm..."

သက္ျပင္းခ်ၿပီး အလုပ္လုပ္ေနေပမယ့္Jen စိတ္ကေတာ့Jiဆီမွာပဲ...

ChaeJen !!နင္က မလိုအပ္တဲ့သူ႕ဆီ အခ်စ္ကိုပုံေပးၿပီး လိုအပ္ေနတဲ့သူက် မျမင္နိုင္တဲ့သူပါလား...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

"CEO Kim..တစ္ဖက္က CEO Kimနဲ႕ Phေျပာခ်င္လို႔ပါတဲ့.."

"ဘယ္သူလဲ..?"

"Lim Lisaပါတဲ့.."

"ငါ့ကို Phလႊဲလိုက္...Kim Ji Sooပါ..."

"LiLiပါ..ဟို ကားျပင္ၿပီးသြားၿပီလို႔.. အခု 'Black K' အေရွ႕မွာ ေရာက္ေနတာပါ..

It's gotta be you(Zaw+Uni)Where stories live. Discover now