-BÖLÜM 2-
Dur bakalım nereye gidiyorsun?
-Bırak beni bir daha uyarmam!!
Karşımdaki bu gözleri ateş saçan ama sanki dünyanın bütün çiçekleri bir araya gelip bu yüzü oluşturmuş kadın kimdi? Bir an her şey durdu sanki. Gözlerine baktım, baktıkça baktım... Nasıl oldu bilmiyorum ama kekeleyerek onu arabaya götürmem gerektiğini söyledim. Herkes suskun, tek kelime etmiyorlardı. Dayanamadım ve en azından isminin ne olduğunu söylemesini istedim. "Eylem" dedi... Eylem... Bir hayli rahattı yanımızda. Nasıl bu kadar rahat olabiliyordu ki? Bu yaptığı resmen delilikti. Tek başına onca adamın içine karışıp bilgi toplamak... Bir gazeteci için büyük cesaret!
......
Üsse ulaştığımızda Erdem komutanım ve Savcı Derya Eylem'i sorguya aldılar. Çıktıklarında Eylem'i misafir edeceklerinden başka hiçbir şey söylemediler. Hala kim olduğuna dair bir fikrimiz yoktu. Erdem komutanım bilgi de vermiyordu. Ülke dışı görüşmeler, gidip gelen evraklar, susmayan telefonlar.. İşlerin karışmaya başladığını anlamıştık. Anlaşılan Eylem sıradan bir gazeteci değildi. Detaylı bir kimlik tespiti sonrasında Eylem'in Fransız istihbaratı için çalıştığını öğrendik. Şimdi şaşırmakla büyüklenmek arasında bir yerdeyim. Bu duruma üzülsem mi sevinsem mi bilmiyorum. Aslında aynı amaç için mücadele ediyor olmamız beni rahatlattı. Ama hala içimde tarifsiz bir his var ne oluyor bana?......
Bonjour, cher ambassadeur. Les choses sont confuses ici. Et ne t'inquiète pas. Je vais bien. (Eylem büyükelçiye durumu bildirir ve iyi olduğunu söyler)Meslek hayatım boyunca kendimi hiçbir zaman ele vermedim. İstihbarata çalıştığım için istihbarat ile görüşmeden durumu açıklamam imkansızdı. Anladığım kadarıyla artık buradayım. Şerefli Türk Bayrağı'nın gölgesinde.. Ve Fethi.. O heybetli görünüşün altındaki isim Fethi'ymiş. Onunla ve TİM ile beraber çalışacağız artık. Alışmam zaman alacak fakat buna mecburum. Burada daha iyi şartlar altında olacağım. Bu arada ben Eylem Mercier.. Artık bir Türk istihbaratçısıyım. Görevimi en iyi şekilde yerine getireceğime ve vatanımı canım pahasına koruyacağıma söz veriyorum..
.....
Bu durum TİM'e de anlatıldı elbette. Önce hepimiz bu duruma şaşırsak ta zamanla ona biz de alışacağız.. Hoşgeldin Eylem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SİMURG~
FanfictionBu hikaye bizden tüm delifişeklere🌹 2 kuzen 1 hikaye 🦋 Yarım kalanı biz tamamlayacağız 🙏🏻 Keyifli okumalar 🦋❤️ Sevgiyle.. @amoureyfet