Bölüm 6
Yaptığımız plan doğrultusunda depoya geldik herkes yerini aldı ben her zamanki gibi partiye uzaktan katılacaktım yavuz komutanım çok ayrıntılı bir plan yapmıştı bu yüzden Dragan ın hiç şansı yoktu
-Beyler hazır mıyız?
-her zaman komutanım
-Avcı?
-Hiç endişeniz olmasın komutanım
-Güzel başlayalım o halde.
Deponun tek bir girişi yoktu. Birkaç tane girişi vardı ve hepsini teker teker kontrol etmek zorundaydık. Bu operasyonda eylem bizimle birlikte değildi. Bütün girişleri kontrol ettikten sonra içeri girdik. Ama gördüğümüz manzara hiç de beklediğimiz gibi değildi. İçeride Dragan dahil hiç kimse yoktu. "Allah kahretsin! Tuzağa düştük."
Farkına varmamız çok geç olmadan bütün kapılar üzerimize şiddetli bir şekilde kapandı. Asıl sorun bu da değil. Duvarlara her an patlamaya hazır bomba düzenekleri kurmuşlardı. Sadece 10 dakika içinde bütün bu depoyu havaya uçurabilecek bir düzenek... Çaylak hemen devreye girdi.
"Nasıl? Yapabilecek misin Çaylak?
- Bunu hakaret sayarım komutanım.
Yavuz komutan da endişeli görünüyordu. Hiçbirimiz böyle bir şeyi beklemiyorduk.
Çaylak ekibimizin bomba imha uzmanı. Hepimiz ona güveniyorduk, başarabilirdi..
"Ben deponun diğer kısımlarına bakayım, belki işe yarar bir şeyler bulurum" dedim..
Ve son 5 dakika..
Buradan ya kurtulacak, sevdiklerimizin yanına dönecektik, ya da sırt sırta şehit olacaktık..
Deponun altında bir oda vardı. Masanın üzerinde üzerine mürekkep dökülmüş bir sürü belge duruyordu. Belki de işe yarar bir şey vardır diye bakmaya çalıştığım zaman oldu her şey..
Başımda büyük bir sarsıntı ve acı hissettim..
"Çaylak hadi! Son 1 dakika kaldı hadi!!"
"Komutanım, az kaldı"
Derken çaylağın başından terler süzülmeye başladığında anladılar. Bizimki bunun da üstesinden geldi.
Keşanlı ve diğerleri birbirlerine sarılıp şükür duaları ederken avcının aralarında olmadığını farkettiler.
"Komutanım, Fethi deponun diğer bölgelerini kontrol edecekti. Ben bir ona bakayım. Gelmiş olmalıydı."
"Tamam Aşık biz de geliyoruz."
O gün bütün deponun altını üstüne getirdiler AMA Avcı'yı bulamadılar.. Peki ya Avcı neredeydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~SİMURG~
FanfictionBu hikaye bizden tüm delifişeklere🌹 2 kuzen 1 hikaye 🦋 Yarım kalanı biz tamamlayacağız 🙏🏻 Keyifli okumalar 🦋❤️ Sevgiyle.. @amoureyfet