Operasyon AVCI

1.1K 86 5
                                    


HAREKAT MERKEZİ
-Ne demek Fethi yok Yavuz
-Muhtemel kaçırdılar komutanım her yere baktık hiçbir iz yok
-Komutanım Eylem hanım geldi.
-Gelsin
(Eylem içeri geçer.)
-Erdem yarbayım bir sorun mu var?
- Evet Eylem maalesef çok büyük bir sorunumuz var
-Nedir?
-Avcı kaçırıldı!
Yavuzun bu dediğini duyduktan sonra beynimden vurulmuşa döndüm
-Ben hemen istihbaratla görüşücem Fethinin kurtulması için elimden gelenin fazlasını yapacağıma emin olabilirsiniz yarbayım.
(Erdem başıyla onaylar ve Eylem çıkar.)
Harekat merkezinden çıktığım gibi göz yaşlarım süzüldü yanaklarımdan Hayatımda hiç kimse için ağlamadım. Şimdi bu gözyaşları neden? Neden dökülüyor gözlerimden neden tutamıyorum kendimi? Başına bir şey gelmesin diye dua ediyorum sadece.
İstihbarata durumu bildirdim. Şu an her yerde Fethi'yi, Fethi'ye dair bir izi arıyorlar. İşimiz zor. Ama eminim bunu her kim ya da kimler yaptıysa Avcı hepsinin üstesinden gelecektir.
.....
Kendime geldiğim de bir depoda ellerim bağlı ve başımda 5 adam vardı hepsinin belinde de silah muhtemel dışarıda da 10 u geçik adam vardır.
-Oo demek misafirimiz uykusundan uyandı
-Dragan.
-Ta kendisi
-Hep böyle mi yapacaksınız ya böyle arkamızdan mı dolanacaksınız sıkıysa karşımıza çıksanıza.
(Dragan güler.)
- Bizim orada olacağımızı nasıl öğrendin?
-Zor olmadı.
(Ve içeriye biri girer.)
Fethi:Sen?
...............
Saatlerdir elim kolum bağlı gelecek bir haber bekliyorum aynı zamanda baskını nasıl öğrendiklerini araştırıyoruz aramıza sızan biri olduğundan şüpheleniyoruz zira oldukça gizli yürüttüğümüz bir operasyondu.

Bu şüphelerimden Erdem komutana da bahsettim. Sanırım o da benimle aynı fikirde. Ama kim olabilir ki bu? Herkes detaylı bir dosya aramasından geçiyor. Aramıza birinin sızmış olabileceği ihtimali bile yoktu. Fakat korkarım ki gerçek bu. Ve bize çok büyük zararlar verebilir. Durum daha da kötüye gitmeden hemen gerekli çalışmalara başlayacağım.
...

Fethi ve zavallı arkadaşları! O küçük aklınızla bize baskın yapacağınızı mı sandınız? Siz daha Dragan'ı tanımıyorsunuz. Ama üzülme seni bu durumdan çabuk kurtarıcam. Beni tanımana fırsat bile vermeden atıcam leşini arkadaşlarının önüne. Dragan'la uğraşmanın bedeli neymiş görsünler.
...
-Komutanım! Bir sinyal aldık. Avcının telsizi tam anlamıyla imha olmamış. Avcıyı orada tutuyor olabilirler. İyice bir araştıralım ve hemen harekete geçelim.
-Bu bugün aldığım en güzel haber Efe! Hadi durmayın iyice araştırın. Durumu Eylem'e de bildirin.

Eylem'in gözlerindeki pırıltıyı görmeliydiniz. O küçücük umut bile hepimizin içini rahatlatmaya yetti. Erken mi seviniyorduk bilmiyorum ama Avcı yaşıyor. Ölmedi, ölmeyecek.
....
-Hayal kurma Dragan! Bizimkiler çok değil 2 gün içinde seni ve adamlarını bulacaklar! İşte o zaman kim kimin leşini bulacak göreceksin. İnan o günler sandığın kadar uzak değil. (Dragan Fethi'ye bir yumruk atar.)
-Kes sesini! Bağlayın şunun ağzını. Bir kap su bile vermeyeceksiniz!
-Düşmanımın bir kap suyuna muhtaç olacağıma şerefimle ölürüm daha iyi.

~SİMURG~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin