1 Часть

151 6 2
                                    

Ну почнемо з того, що родина Малфоїв була чистокровна, тобто усі в сім'ї були чарівниками й навчалися в школі чарів. Але... Батько й мати Драко були смертежерами та служили Волдермортові найзлішому та найжахливішому чарівнику всіх часів, в якого була одна мета вбити Гаррі Поттера "хлопчика який вижив" у Гаррі Поттера були батьки Лілі та Джеймс Поттери але на жалі у ніч коли Гаррі виповнилось всього 1 рік тайнозоронець Поттерів хлопець якого звали Петігру здав їх перебування Волдермортові він прийшов зненацька та змагався щоб убити всю їхню родину. Джеймс змагався але не зміг побороти його тому, що Волдерморт наклав на нього смертельно закляття "Авада Кедавра" і він моментальная загинув, а Волдерморт перейшов вбивати Лілі вона благала його щоб він убив її але не вбивав Гаррі, він лише усміхнувся і вбив її тим самим закляттям. Ось прийшла й мить Гаррі. Волдерморт думав, що якщо він справився з дорослими чаклунами то запросто справиться і з маленькою дитиною. Але ні тільки він наклав на нього закляття то воно відразу відскочило на нього самого і він не живий ні мертвий побіг. Цю розповідь Драко знав напам'ять від своїх батьків Луціуса Малфоя та Нарциси Малфоя. Та пройшло 11 років з того часу й Драко повинен був поступати в школу чарів "Ґоґворст" й вони поїхали в торговий центр Лондона щоб закупитися чаклунськими речами. Звичайно на простих вулицях маґлів ( так називають чаклуни людей які не пов'язані з магією та не знають, що воно таке) то вони зайли в Дірявий казан там було повно відьом і чарівників та ніхто не боявся, що туди зайде якийсь маґл бо туди їм було страшно заходить. Тоді малфої вийшли на провлук торкнулися чарівними паличками стіни там проявилася арка і вони пройшли крізь неї поки батьки пішли купувати підручники то Драко вирішив купити мантію (чаклунський одяг), а там його очікував сюрприз там був Гаррі Поттер.
Драко: привіт, що тоже в Ґоґворст.
Гаррі: привіт, так.
Драко: карочє, мої хотіли отправить мене в Дурмєнстренг так мати каже шо тіпа дуже далеко їхать, а там вивчають темну магію і стають славетними як Відомо - хто ( так називають Волдерморта)
Гаррі: а я нічого не знаю майже про чаклунів бо мої батьки померли, а ті з ким я жив не давали мені задавати питання ні про що😭
Драко: так ти хоч не магл
Гаррі: ні, мабуть. Ну Хеґрід говорить, що я чаклун.
Драко: отой велетень? (був шокований Драко) ти з ним общаєся
Гаррі: так, він класний купив мені сову в подарунок
Драко: представляю як він магазин не розстрощив
Гаррі: сови продаются на дворі
Драко: угу
І в той момент він вибравши мантію поспішив до виходу Гаррі також.
Пройшов місяць Драко вже прощався зі своїми батьками так, як приїде тільки на різдво та на літні канікули. Попрощавшись він пішов до кам'яної стіни між 9 та 10 зупинками так, як йому потрібно було потрапити на зупинку 9 і 3 чверті роззирнувшись чи ніхто з маглів не бачить він побіг прямо стіну і пройшов крізь неї там уже стояв "Ґоґвортський експрес" там він зустрівся зі своїми дужками які мабуть і говорити не вміли і зайняв купе. Трохи проїхавши до нього зайшли якісь 2 дівчини і розповіли йому що в сусідньому купе сидить Гаррі Поттер. Драко не упустив нагоди і побіг знайомитися він зайшов, як завжди заді нього стояли Креб і Ґойл. Тим часом поки Драко сидів у своєму купе Гаррі вже найшов двоє друзів Рона Візлі та Герміону Ґрейндшейн. Побачивши рудого хлопця з веснушками на лиці Драко аж скривився адже знав, що його родина була бідна. Та стосунки між сім'єю Малфоїв та Візлів були поганими тож Драко не міг цього не сказати:
Шо Візлі вже привертаєш увагу до багатих щоб тобі грошей дали.
Рон пирхнув і вже наривався на бійку але Гермвна встигла зупинити.
Драко: о, так тут ще й грязнокровка захищає. Ну карочє Поттере якщо хочеш мати норм друзішок, а не цих то йди до нас (Драко простягнув руку до Гаррі)
Гаррі: ні Драко, мені і з цими друзями добре. Драко пирхнув вийшов з купе та грюкну дверима.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Mar 28, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Історія про Драко МалфояWhere stories live. Discover now