Z pohledu třetí osoby
Claudie ležela na lůžku. Pár chlapů jí obvazovali zranění neboli střelnou ránu. Spala takže bolest mohla cítit minimalisticky. Jen jediný kluk se na ni díval. Nakrátko střižené vlasy. Studánkově modré oči. Vyšší až o 2 hlavy.
Díval se na ni a čekal kdy se probere. Však už ztrácel naději. Musel jít volali ho a tak šel. Nebyl nadšený ale musel jít.
•••
Kluk který zachránil Claud se nemohl soustředit. Jako by jí znal. Byla dokonce i jiná.
,,Dávej pozor!" Křikl jeden z chlapů na onoho zamýšleného a nesoustředěné ho kluka.
,,Omlouvám se." Řekl kluk a protočilo nepozorovaně očima. Snažil se věnovat svojí práci ale moc mu to nešlo. Přece jen kdo zachrání holku a odvede jí do bezpečí když tu holku ani nezná.
,,Co ti dnes je?" Zeptal se se chlap který ho okřikl.
,,Jen ta holka. Někoho mi připomíná." Řekl kluk potichu. Styděl se že furt na ni myslí místo svojí práce.
,,No a koho?" Zeptal se chlap kluka. Kluk se na něj podíval a jen pokrčil rameny.
,,To kdybych tak věděl." Řekl nakonec. Zase se pustil do práce. Ačkoliv měl myšlenky u blondýnky tak se snažil aspoň něco udělat.
•••
,,Hej Lewrence(Lorenc) tě volá!" Řekl nějaký muž klukovi který byl myšlenkami někde jinde.
,,Proč?" Zeptal se kluk a otočil se na muže.
,,Nevím máš jít za ním." Řekl muž a odešel. Kluk se rozhodl že půjde. Vlastně i musí.
Když došel na místo tak Lawrence, muž s ohavným obličejem i jednou rukou stál zády. Držel se kovové tyče. Na tyči byl takový lékařský pytlík s hadičkou a tekutinou. Hadička byla připojena i k muži neboli Lawrencovi.
,,Chtěl si něco?" Zeptal se normálním hlasem kluk. Bylo očividné že tykají. Takže mu muž musel hodně věřit.
,,Jistě že něco potřebuju. Víš něco o té dívce?" Zeptal se Lawrence kluka. Mladík tedy skoro dospělí kluk přistoupil až k muži.
,,Né moc. Pracovala u Zlosynu protože chtěla něco najít a pak tomu pomoct utéct. Sama však utéct nemohla a tak to odložila na včerejšek. Šli po ní tak jsem myslel že by nám mohla pomoc." Řekl trochu se strachem kluk. Věděl že kdyby se něco podělalo byla by to jeho chyba.
,,Nebyl to špatný nápad. Rozhodně lepší než ty které si říkal o tom Thomasovi. Třeba už nežije ale takhle s tou dívkou máme možnost." Řekl Lawrence a poplácal kluka po zádech. Kluk pokývl hlavou a sednul si do křesla. Lawrence usedl na druhé křeslo.
,,Co se stane když to nepřežije?" Zeptal se zvědavě kluk. Věděl že by se jinak všechno zhatilo.
,,Budeme muset vymýšlet dál." Řekl těžce Lawrence a přitom si mnul spánky.
Byla to těžká doba a tak všichni počítali s nejhorším. Nikdo však netušil ani samotný kluk kdo je ta dívka. Onen kluk ani nevěděl že zná jejího bratra. Možná proto mu přijde něčím povědomá.
•••
Z pohledu Claudie.
Začala jsem křičet neboť se kolem mě motali nějací lidé. Především to byli muži a onoho kluka jsem nikde neviděla. Nemohla jsem ani pořádně chodit. Zbývalé běžkyně jsem teď sotva chodící člověk.
ČTEŠ
Labyrint: Newt's sister, Different labyrinth (Pozastaveno)
FanfictionJeho život se obrátil, když potkal jeho, pak když potkal ji a nakonec když se dozvěděl o čase. Teď mohl jen doufat v šanci a štěstí. Miloval obě osoby. A obě nejspíše i ztratil. _________________________________________ Doufám že se vám tato fanfikc...