Capitolul 11

124 11 1
                                    

                                                    "Neajutorata"

În ciuda a ceea ce s-a întâmplat seara trecută , m-am trezit foarte energică . Aveam nevoie să-mi vărs nervii pe ceva . M-am ridicat din pat şi m-am dus în baie . În 5 minute m-am schimbat şi spălat . Mi-am luat un traning ales la întâmplare şi am coborât jos.

Nu era nimeni . Nici bucătăreasa , nici menajera şi nici Daniel  . Ciudat . Mi-am spus în timp ce-mi îndesam caştile în urechi . Am ieşit pe uşă şi am făcut vreo 3 ture de cel mai apropiat parc . Nu ştiu cât am alergat , dar nu mă simţeam obosită aşa că am mai dat câteva ture .

Mi-am pus mâinile pe genunchi şi mi-am tras sufletul puţin . Un gând mi-a străbătut mintea fulgerător . Poate ar trebui să-l vizitez pe Max la muncă !

Imediat am luat-o la fugă spre centru . În 15 minute am ajuns şi am dat buzna înăuntru , transpirată şi obosită . Bineînţeles , era gol . Nici măcar barmanul nu venise . Norocul meu , Max era chiar lângă tejghea . Aparent flirta cu o aparentă dansatoare . Nu m-am putut abţine să nu sar în spatele lui .

-Hei uriaşule ! Am spus în timp ce-l strângeam de gât . Tipa roşcată şi cu mult prea mult machiaj mă fixa cu privirea ei verde .

-Ce faci aici puştoaico ? M-a întrebat în timp ce mă muta cu agilitate în faţa lui .

-Tocmai am venit de la alergat .

-Ooh ! Ne menţinem ă ? A spus apoi s-a uitat la tipa din spatele meu . Nu înţeleg ce a vrut să insemne privirea aia , sau poate nu însemna nimic , era doar o privire.

-Doar ştii vorba aia , mersul pe jos face piciorul frumos .

Max doar mi-a zâmbit apoi a deschis gura probabil vrând să facă introducerile , i-am luat-o înainte.

-Eu sunt Maria . Sora lui Max din altă mamă. Apoi am întins mâna prietenoasă şi i-am zâmbit . Ea doar s-a uitat la mâna mea în silă şi a zâmbit fals .

-Eu sunt Alexandra . Viitoarea iubită a lui Max . Apoi l-a privit pe Max şi a zâmbit cu subînţeles .

-Aah ! M-am prins ! L-am privit întrebătoare pe Max apoi el mi-a făcut semn negativ din cap , am chicotit puţin ca mai apoi să-l întreb :

-Şefu' unde e? Am întrebat curioasă .

-Probabil îsi caută clienţi . Mi-a răspuns Max uitându-se în jur .

-Ah ! Păcat . Voiam să-l văd şi să vadă că n-am.nevoie de slujba lui de rahat.
-Ai lucrat ca şi chelneriţă ? A întrebat tipa ca mai apoi să bufnească în râs.
-Nu . Am fost dansatoare . Am spus şi am privit spre bara metalică din capătul îmcăperii.

-Da sigur ! A început să râdă isteric.
-Maria a fost cea mai bună dansatoare din istoria barului . A spus Max privindu-mă mândru şi făcându-mă să roşesc.
-Bine că am apărut eu să modific istoria. A spus şi şi-a îndepărtat o şuviţă de păr de pe frunte .

Atunci m-am dus în spate căutând camera dansatoarelor.

-Hei ce crezi că faci ? M-a întrebat în timp ce pornea după mine .
-Vreau doar să mă distrez ! Am spus şi am intrat fix în camera potrivită .

Mi-am luat nişte pantaloni scurţi de traning şi un tricou ca mai apoi să-mi scot adidaşii .

După ce m-am îmbrăcat m-am întors în sala barului. Mi-am desfacut parul şi l-am umflat puţin cu mâinile , acesta imediat a prins volum şi s-a încovoiat.

Drumul spre fericireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum