Βρισκοσουν εξω απο το διαμερισμα της κολλητης σου Εμμελιας. Τα ματια σου ηταν κόκκινα από το κλάμα και μαζί σου είχες μόνο την τσαντα σου. Χτύπησες το κουδούνι και στο τρίτο χτύπο η πόρτα άνοιξε και μπροστά σου εμφανίστηκε η Εμμέλια. Έτρεξες μέσα στο διαμέρισμα και όταν η Εμμέλια έκλεισε την πόρτα πίσω σας εσύ έτρεξες στην αγκαλιά της και άρχισες να κλαις με λιγμούς. Σε οδήγησε στον καναπέ όπου καλθησε δίπλα σου φανερά ανοίσυχη..
Ε: Αγάπη μου τι έχεις;; Γιατί κλαις;;
(ο/σ): ......
Ε: Σε παρακαλώ σταμάτα να κλαις...
(ο/σ): Μ-με απ-απατησε!!!!
Καταφερες να πεις ενω αρχεισες να κλαις ακομη περισσοτερο...
Ε: Τι????? O Harry???? Μα πώς.. Γιατί?
(Ο/σ): Θυμασε που σου ειπα πως χτες θα πηγαιναμε σε ένα παρτυ;; Αυτος γυρισε πιο αργα απο μενα σπιτι γιατι εγω βοηθησα μια φιλη μου η οποια ειχε μεθυσει και εφυγα πιο νωρις. Λοιπον ειρθε γυρω στις 4:00 τα ξημερωματα. Σημερα το πρωι τον ρωτησα γιατι είχε αργησει και μου είπε πως το παρτυ ήταν τελειο και αργησε να τελειωσει.. Το απογευμα πηγαμε στην παραλια και προσεξα πως στον λαιμο του ειχε ενα μοβ σημαδι.. Τον ρωτησα και δεν μου απαντησε.. Τον ξαναρωτησα ομως αυτος αρχισε να μου φωναζει... Πηγαμε σπιτι χωρις να μιλαει ο ενας στον αλλο.. Τον ξαναρωτησα κι αρχισαμε να τσακωνομαστε... Δεν τον ειδα ποτε ξανα σε τετοια κατασταση.. Εφυγα απο το σπιτι.. Και τωρα δεν εχω που να παω οποτε σκεφτηκα...
Ε: Φυσικα και μπορεις να μινεις εδω!!
(Ο/σ): Ευχαριστω..
Ε: Ειναι μεγαλος μαλακας αλλα δεν κατακαβαινω.. Σε αγαπαει!!
Σε αγκάλιασε ξανα... Εσυ ειχες σταματησει το κλαμα αλλα τα ματια σου ηταν ακομα κοκκινα.. Εισουν ακομα στην παρηγοριτικη αγκαλιά της κολλητης σου οταν ακουσατε την πορτα να ξεκλειδωνει.. Μεσα μπηκε ο Zayn που μολις σας ειδε..
Ζ: Συγνωμη.. Εε.. Ενοχλω;
(Ο/σ): Οχι!! Εμμ.. Θα φυγω.. Δεν θελω να γινομαι βαρος...
Ε: Μπορεις να μας αφεισεις λιγο μονες;; Και.. Θα φιλοξενισουμε την (ο/σ) για λιγες μερες..
(Ο/σ): Οχι.. Θα παω σε ξενοδοχειο... Δεν θελω να γινομαι βαρος οποτε..
Ζ: Θα μεινεις εδω!! Εγω παω και θα γυρισω σε καμια ωριτσα...
(Ο/σ): Ρε οχι!! Εξαλλου.. Δεν εχω ρουχα ουτε κατι αλλο οποτε.. Δεν μπορω να μεινω..
Ε: Θα παω με τον Zayn να σου τα φερουμε τωρα! Εσυ μεινε εδω να ηρεμισεις.. Παμε αγαπη μου;;
Ζ: Ναι...
Έτσι έφυγαν από το σπίτι και εσυ έμεινες μόνη να σκέφτεσαι...
BẠN ĐANG ĐỌC
Harry Styles Imagines (Greek)
FanfictionΑυτό δεν θα είναι μια ιστορία με ένα συγκεκριμένο θέμα! Θα γράφω μικρές ιστορίες και η κάθεμια θα έχει δικό της θέμα!! Ελπίζω να σας αρέσει!! :)xx