Γειααααα σαςςςς!!!! Τι μου κάνετε;
Λοιπόν, πρώτα απ' όλα θα ήθελα να σας ζητήσω ένα ΤΕΡΑΣΤΕΙΟ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν έβαζα τόσες μέρες, αλλά ήμουν στην κολλητή μου :)
Επίσης, θα ηΘελα να σας ζητήσω μια χάρη!!
Το όνειρό μου είναι να δω τα αγόρια σε μια συναυλία!!
Να δω τον Niall να κάνει αυτό το πήδημα με τα πόδια στον αέρα!!
Να δω τον Harry να κάνει αυτό που πιάνει τον "μικρό Harry" και σηκώνει το ένα πόδι του ψηλά!!
Να ακούσω τον Liam να λέει " GREEEEEECEEEEEEE MAKE SOME NOOOOOOOIIISEEEEE "!!
Να ακούσω τον Zayn να λέει " Ελλάδαααααα κάνε πανικοοοοό" με την πακιστανή του προφορά που σκοτώνει!!
Να δω το χαμόγελο του Louis!!
Να τους δω να κάνουν βλακίες πάνω στην σκηνή και εγώ με όλες τις αδελφούλες μου να τσιρίζουμε και να ξετρελαθούμε!!!
Να γκρεμίσουμε το στάδιο του Ο.Α.Κ.Α. Με τις φωνές μας!!!!!
Να δω τον σγουρομάλλη άγγελό μου με τα πράσινα μάτια από κοντά!!
Να τους αφείσω να με μαγέψουν με τις μαγικές φωνές τους!!
Και πίστευω πως δεν είμαι η μόνη με αυτό το όνειρο!!
Είμαι Κύπρια directioner αλλά θα βάλω τα δυνατά μου για να βοηθήσω τις αδελφές μου από Ελλάδα έτσι ώτε τα αγόρια να έρθουν Ελλάδα!!
Λοίπον τι λέτε;; Είστε μαζί μου;; Ας ενωθπύμε μαζι Κύπρος και Ελλάδα να κάνουμε το όνειρο μας πραγματικότητα!!
Πηγένεται στην ιστοσελίδα που θα σας ελχω στα σχόλια και κάντε μεγάλα σχόλεια!! Τέράστεια σχόλεια για να έρθουν Ελλάδα!!!
Διαδώστε το παντού!!!
ESTÁS LEYENDO
Harry Styles Imagines (Greek)
FanficΑυτό δεν θα είναι μια ιστορία με ένα συγκεκριμένο θέμα! Θα γράφω μικρές ιστορίες και η κάθεμια θα έχει δικό της θέμα!! Ελπίζω να σας αρέσει!! :)xx