Η Εμμέλια και ο Zayn μπήκαν μέσα και σε βρήκαν να κοιμάσε στον καναπέ. Η Εμμέλεια έβαλε την βαλίτσα με τα ρούχα σου στον ξενώνα και πήγε μαζί με τον Zayn να κοιμηθούν. Ήταν μια μεγάλη μέρα τόσο για εσένα όσο και για την Εμμέλεια και τον Ζayn! Το επόμενο πρωί ξύπνησες και αφού δεν είχες τι να κάνεις πήγες στην κουζίνα να φτιάξεις πρωινό. Όταν οι άλλοι ξύπνησαν σε ευχαρίστησαν και ο Zayn πήγε για πρόβα μιας και το βράδυ θα είχαν συναυλία. Εσύ, θα πήγαινες μαζί με την μικρή σου ξάδελφη αφού ήταν Directioner και θα την έπερνες και backstage. Της το είχες υποσχεθεί οπότε δεν είχες άλλη επιλογή από το να πας. Η ώρα περνούσε και έφτασε η ώρα της συναβλίας. Αφού ετοιμάστικες, πέρασες από το σπίτι τις 6χρονης ξαδέλφης σου Ναταλίας, που η αδυναμία της ήταν ο Louis και ξεκινήσατε για το στάδειο. Είσασταν στις πρώτες σειρές και η Ναταλία ήταν ενθουσιασμένη. Τα αγόρια βγήκαν στη σκηνή.. Τον είδες.. Ήταν τόσο όμορφος, με τα μαλλιά του να πέφτουν μπροστά στο πρόσωπό του.. Βούρκωσες.. Είσουν τόσο κοντά του αλλά τόσο μακριά του ταυτόχρονα..
Το More Than This άρχισε να ακούγεται και εσύ δάκρυσες.. Ήταν το αγαπημένο σου τραγούδι.. O Harry κατά την διάρκεια του τραγουδιού αλλά και όλης της συναβλίας δεν φενόταν και πολύ καλα... Ο Louis κάτι του ψυθήρισε και ο Harry γύρισε προς το μέρος σου. Τα πράσινα μάτια του κοιτούσαν μόνο τα δικά σου μάτια! Ένα μικρό χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπό του, αλλά αμέσως εξαφανίστηκε όταν πρόσεξε πως έκλεγες... Το επόμενο τραγούδι ήταν το Half a Heart. Στις αρχές ο Harry δάκρυσε.. Όταν ήρθε η σειρά του για το ρεφρέν κατέβηκε από τη σκηνή.. Τα αγόρια και όλοι οσοι βρίσκονταν στο στάδειο έμειναν και τον κοιτούσαν. Ερχοταν προς το μέρος σου.. Ο προβολέας έδειχνε εσένα και τον Harry που είσασταν σε απόσταση αναπνοής..
" Only half a blue sky, kinda there but not quite..
I'm walking around with just one shoe i''m half a heart without you..
I'm half the man at best, with half an arrow in my chest..
I miss everything we do.. I'm half a heart without you.."Τότε πρόσεξες τα μάτια του.. Ήταν κόκκινα.. Έκλεγε.. Πονούσε όπως πονούσες εσυ.. Χωρίς δεύτερη σκεψη έπεσες στην αγκαλιά του! Όλο το στάδειο ζητοκραυγαζε για εσάς! Ήταν η καλύτερη μέρα της ζωής σου! Όταν η συναυλία τελείωσε η Ναταλία σε έπιασε από το χέρι και σε τραβούσε για να πάτε backstage. Της είπες να περιμένει γιατι εσείς θα μένατε περισσότερο από τους αλλους. Μετά από λίγη ώρα πήγατε backstage και η Ναταλία έτρεξε μέσα στην αγκαλιά του Lou! Εσύ έτρεξες στην αγκαλία του Harry. Σου χάρισε ένα από τα φιλιά που μόνο εκείνος ξέρει να δείνει.
Είσασταν πάλι ένα!
Ορίστεεεε!!! Τα κλύτερα έρχονται στο τέλος τελείωσεεεε!!!!! Αλλα θα ανεβάσω κι άλλααα!! Τα λέεμεεε και συγγνώμη που δεν έβαζα τοσο καιρό... <3
ESTÁS LEYENDO
Harry Styles Imagines (Greek)
FanficΑυτό δεν θα είναι μια ιστορία με ένα συγκεκριμένο θέμα! Θα γράφω μικρές ιστορίες και η κάθεμια θα έχει δικό της θέμα!! Ελπίζω να σας αρέσει!! :)xx