Ξύπνησες για να ακούσεις μηχανές να χτυπούν και να μυρίσεις τη μυρωδιά των φαρμάκων. Όταν άνοιξες τα μάτια σου το φως ήταν πολύ δυνατό και τα έκλεισες αμέσως.
" (Υ/Ν)? " Άκουσες μια γνώριμη φωνή να λέει.
" Harry " ψέλλησες, αλλά δεν μπορούσες να μιλήσεις πολύ.. Είσουν αδύναμη.
" Σσσσς... Μωρό μου, μη μιλάς. " είπε πιάνοντας το χέρι σου.
" Τ-τι έγινε? " ρώτησες κοιτώντας τον.
" Το σίδερό σου ήταν χαμηλό και το σώμα σου δεν έλαβε τροφή για λίγες μέρες. Δεν έτρωγες? " σε ρώτησε με σοβαρό ύφος.
Κοίταξες μακριά του γιατί δεν ήθελες να μάθει πως έβλαπτες τον εαφτό σου.
" (Υ/Ν) " είπε και σε γύρισε προς το μέρος του για να τον κοιτάς μέσα στα μάτια. " Είσαι τέλεια και αρρωστένεις. Να βλέπω το σώμα σου σε τόσο χάλια κατάσταση ήταν το πιο τρομακτικο πράγμα σε ολόκληρη τη ζωή μου! Νόμιζα πως θα έχανα το μόνο πράγμα που σημαίνει κάτι για 'μενα έχτος από την οικογένεια μου σε ολόκληρο τον κόσμο! "
Πρόσεξες πως είχε βουρκώσει.
" Ε-εντάξυ.. " είπες και με το χέρι σου σκούπησες τα δάκριά του. " Σ' αγαπώ! " είπες και ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπό του.
Πρώτα απ' όλα θα ήθελα να σας ζητήσω ένα τεράστειο ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν έβαζα τόσον καιρό απλά κόλλησα με το " AFTER 2 "....
Λοιπόν σας άρεσε;;; ΨΗΦΙΣΤΕ και ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ σας παρακαλω<3
VOUS LISEZ
Harry Styles Imagines (Greek)
FanfictionΑυτό δεν θα είναι μια ιστορία με ένα συγκεκριμένο θέμα! Θα γράφω μικρές ιστορίες και η κάθεμια θα έχει δικό της θέμα!! Ελπίζω να σας αρέσει!! :)xx