Τύλιξε το χέρι του γύρω από τη γυμνή σου μέση. Σε έφερε κοντά του. Η καυτή ανάσα του χτύπουσε στον λαιμό σου, με αποτέλεσμα όλο σου το κορμή να ανατρυχιάζει!
Σε γύρισε προς το μέρος του. Τα πράσινα μάτια του κλειδώθηκαν με τα δικά σου όταν ξαφνικά τα χείλη σας άγγιξαν. Οι γλώσσες χώρευαν στον ίδιο ρυθμό.
Προχωρήσατε στο κρεβάτι χωρίς να σπάσετε το φιλί σας. Σε έριξε στο κρεβάτι και ανέβηκε από πάνω σου. Άρχισε να σου αφείνει υγρά φιλιά στο λαιμό και έπειτα προχωρησε στο στήθος. Σου αφέρεσε το σουτιέν και άρχισε να σε φιλάει ξανά. Ένας αναστεναγμός σου ξέφυγε.
Συνέχισε να φιλάει στην κοιλιά μέχρι που έφτασε στο σημείο να σου βγάλει το εσσώρουχο. Αφού αφέρεσε και το δικό του, άνοιξε ένα συρτάρι και πήρε από μέσα ένα προφυλακτικό. Το φόρεσε και έπειτα σε πλησίασε περισσότερο. Μπήκε μέσα σου με αργές κινήσεις ενώ τα χείλη σας ήταν ενωμένα.
Τελειώσατε και οι δύο και κοιμηθήκατε μαζί αγκαλιά.
Είσασταν ένα και κανένας δεν μπορούσε να το αλλάξει αυτό!
Αυτό ήταν λοιπόν! Το βιβλίο αυτό, έφτασε στο τέλος του! Ελπίζω να απολαύσατε όλη αυτή τη διαδρομή όπως την απόλαυσα και εγώ!
Αν σας άρεσε το κεφάλαιο ψηφήστε και αφείστε μου γνώμες για το βιβλίο γεννικά, ή στήλτε μου μύνημα! Επίσης γράφω μια ακόμα ιστορία με τον Zayn η οποία ονομάζεται Amnesia. Αν θέλετε ρίξτε της μια ματια! ΧχΕυχαριστώ που στυρήξατε το βιβλίο μου!! Σας αγαπώ!! <3
Giota
ESTÁS LEYENDO
Harry Styles Imagines (Greek)
FanficΑυτό δεν θα είναι μια ιστορία με ένα συγκεκριμένο θέμα! Θα γράφω μικρές ιστορίες και η κάθεμια θα έχει δικό της θέμα!! Ελπίζω να σας αρέσει!! :)xx