Σκεφτόσουν πόσα περάσατε μαζί.. Κάθε δυσκολία που καταφέρατε να αντιμετωπίσετε.. Αναρωτιόσουν γιατί σου το έκανε αυτο.. Νόμιζες πως σε αγαπούσε.. Με τις σκέψεις σου σε πήρε ο ύπνος στον καναπέ.
Η Εμμέλια και ο Ζαyn ήταν έξω από το διαμέρισμα εσένα και του Harry. Χτύπησαν το κουδούνι αλλά τίποτα. Μετά από λίγο άκουσαν την φωνη του..
Η: (υ/ο) γυρισες;;
Ζ: Ο Zayn είμαι ρε! Άνοιξε!!
Η: Φύγε!!
Ζ: Άνοιξε είπα!!
Η: Φύγε γαμω!!
Ε: Είμαι και εγώ εδώ!!
Αμέσως η πόρτα άνοιξε. Ο Ηarry εμφανίστηκε μπροστά τους με μάτια κόκκινα και πρισμένα.. Η Εμμέλια απλός τον προσπέρασε χωρίς να του μιλήσει. Απλά του έριξε μια ματιά γεμάτη θυμό και.. Απογοήτευση.. Δεν το περίμενε.. Από αυτόν.. Τον συμπαθούσε και τώρα η κολλητή της είναι έτσι εξετίας του! Προχώρησε στο δωμάτειο τους.. Πήρε μια τσάντα και άρχισε να μαζεύει τα πράγματά σου, κυρίως τα απαρέτητα.. Βγήκε έξω και βρήκε τον Zayn να κάθεται στον καναπέ δίπλα από τον Harry.. Η Εμμέλια πήγε και κάθησε δίπλα στον Zayn...
H: Είναι καλά;;
Ζ: Δεν θα το έλεγα...
Η: Τι εννοείς;
Ε: Σε νοιάζει κιόλας;; Πρώτα της κάνεις τι της κάνεις, φεύγει από το σπίτι και εσυ αντι να..
Ζ: Έλα σταμάτα...
Ε: Πάμε σε παρακαλώ;;
Ζ: Ναι..
* Στο αυτοκίνητο *
Ζ: Δεν έπρεπε να του μιλήσεις έτσι..
Ε: Και τι να έκανα? Κολλητή μου είναι και τώρα κλαίει και οδύρεται για αυτόν!!
Ζ: Είδες τα μάτια του;
Ε: Ναι... Νομίζεις πως..
Ζ: Ναι.. Έκλαιγε.. Την αγαπάει!!
Ε: Και τότε για..
Ζ: Δεν ξέρω.. Το μόνο που ξέρω και είμαι σίγουρος είναι πως την αγαπάει!!
Ε: Ίσως..
Ζ: Τον ξέρω όλη μου την ζωή!! Την αγαπάει Εμμέλεια!! Και αυτή τον αγαπάει και το ξέρεις πολύ καλά!!
Ε:......
Ζ: Έλα πάμε μέσα.. -είπε και της χάρισε ένα φιλι.
BẠN ĐANG ĐỌC
Harry Styles Imagines (Greek)
FanfictionΑυτό δεν θα είναι μια ιστορία με ένα συγκεκριμένο θέμα! Θα γράφω μικρές ιστορίες και η κάθεμια θα έχει δικό της θέμα!! Ελπίζω να σας αρέσει!! :)xx