Memories...

826 67 8
                                    

Κάθεσε στον καναπέ και ανοίγεις την τηλεόραση..

" Τραγικό θάνατο βρήκε ο πρωην τραγουδιστής του διάσημου συγκροτήματος One Direction, Harry Styles σήμερα το πρωι, σε ηλικεία 41 ετών μετά από ένα τροχέο δυστήχημα... Οι τέσσερις πρωην συνάδελφοί του μάλλον αδελφοί του καθώς και η οικογένειά του, θρηνούν τον άδικο χαμό του.. "

Είχες μείνει με το στόμα ανοιχτο. Δάκρυα πλυμμήρησαν τα μάτια σου.. Στην οθόνη, εμφανίστηκε μια φωτογραφία του.. Εκείνου.. Εκείνου που σου άλλαξε τη ζωή.. Του πρώτου σου έρωτα, του ήρωά σου.. Εκείνου που ήταν εκεί στις δύσκολες στιγμές σου και σε έκανε να γελάς, όταν κανείς άλλος δεν το έκανε.. Ήταν τόσο όμορφος όσο και τότε.. Μπήκες στην ομάδα.. Είδες πως η τελευταία δημοσίευση ήταν πριν 21 χρόνια..

Αναμνήσεις κατέκλησαν το μυαλό σου. Τα θυμήθηκες όλα.. Τις χαρές, τα γέλια, τους τσακωμούς, τα imagines.. Τους φίλους σου και την οικογένειά σου, που τους κούραζες με το να μιλάς συνέχεια για εκείνους.. Την αντίδρασή σου όταν πείρες το πρώτο σου one direction stuff, το δωμάτειό σου που ήταν γεμάτο με αφείςες τους στις οποίες μιλούςες χωρίς λόγο.. Τα όνειρα που έκανες ότι θα τους έβλεπες και ότι κάποια μέρα θα παντρευόσουνα την αδυναμία σου, τα trends στο twitter, τα meet ups, τους τσακωμούς που έκανες με κορίτσια γιατί είχατε την ίδια αδυναμία.. Τους υπέροχους ανθρώπους που είχες γνωρίσει εξετίας τους και όλα όσα σου έμαθαν.. Τις αδελφές και τους αδελφούς σου!

Πήγες στην αποθήκη και πήρες μια κούτα.. Την άνοιξες και τότε είδες όλο το one direction stuff σου.. Μπλουζάκια, την ταινία τους, τα albums τους, αφείςες.. Τότε καυτά δάκρια άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια σου.. Δεν είχε σημασία πια.. Όλα είχαν τελειώσει.. Είχαν ξεχαστεί.. Κανείς δεν τους ήξερε πλέον.. Όλοι προχώρησαν.. Όλοι εχτός από εσένα.. Είχες πάρει μια υπόσχεση την οποία κράτησες..

Ότι θα είσαι για πάντα Directioner!!

Συγγνώμη... :'(

Και εγώ κλαιω... :'(

Harry Styles Imagines (Greek)Onde histórias criam vida. Descubra agora