" Μαμάκα, πότε θα γυρίσει ο μπαμπάς? " σε ρώτησε η δύχρονη κόρη σου Darcy.
O σύζηγός σου Harry ήταν σε περιοδεία και έλειπε από το σπίτι για έξι μήνες σχεδόν.
" Σύντομα αγάπη μου, σ' το υπόσχομαι! " είπες καθώς της χαΐδευες τα μαλλιά.
" Μου λείπει ο μπαμπάς... " είπε και άρχεισε να κλαίει.
" Και εμένα μου λείπει.. Μην κλαις όμως γιατί θα με κάνεις να κλάψω! " είπες ενώ τα μάτια σου ήδη αρχισαν να βουρκόνουν..
Δεν μπορούσες να βλέπεις την Darcy σε αυτή την κατάσταση.. Σε σκότωνε.. Ποτέ δεν έκλαψε τόσο πολύ για τον Harry! Από τις σκέψεις σου σε έβγαλε ο ήχος του κινητού σου. Ήταν ένα μύνημα από τον Harry το οποίο έλεγε:
" Αγάπη μου, πήγενε σην πίσω αυλή με την Darcy! Σ' αγαπώ!xx "
Σηκώθηκες με την Darcy κρατώντας την στη μέση σου και βγήκατε έξω.. Προς μεγάλη σου απογοήτευση δεν υπήρχε κανένας και τίποτα.. Άφεισες την Darcy κάτω και πήγες πάλι μελσα.
Άκουσες την Darcy να φωνάζει και βγήκες έξω να δεις τι έγινε. Όταν βγήκες είδες την Darcy να τρέχει προς τον Harry! Έκλεγε και γελούσε ταυτόχρονα! Ο Harry την σήκωσε ψηλά και την αγκάλιασε! Έτρεξες και εσύ καταπάνω του και έκλεγες για το πόσο χαρούμενη ήταν η Darcy και για το πόσο πολύ χερόσουν που τον έβλεπες μετά από έξι μήνες!!
Άφεισε την Darcy κάτω. Σε αγκάλιασε και σε φίλισε!
" Μου έλειψες! " Είπες ενώ είσουν ακόμα στην αγκαλιά του.
" Και εμένα μου έλειψες " είπε και σου έδωσε ενα φιλι στο κουτελο. " Είμαι ελεύθερος για μια εβδομάδα και θα την περάσω με τα κορίτσια μου! " είπε καθώς χαμογελούσε!!
Είσουν ευτυχισμένη και ένιωθες τόσο τυχερή που είχες αυτόν τον αντρα δίπλα σου!! Τον αγαπούσες πραγματικά και το ίδιο έκανε και αυτός!
Ορίστεεεεε!!!! Χίλια συγνώμη που άργησα να βάλω!!
Λοιπόν? Σας άρεσε;;
Θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας!!!
ESTÁS LEYENDO
Harry Styles Imagines (Greek)
FanficΑυτό δεν θα είναι μια ιστορία με ένα συγκεκριμένο θέμα! Θα γράφω μικρές ιστορίες και η κάθεμια θα έχει δικό της θέμα!! Ελπίζω να σας αρέσει!! :)xx