Ήσουν στο σπίτι του πρωην σου Harry όπου θα γινόντουσαν τα γενέθλια του τετράχρονου γιου σας, Eithan. Με τον Harry παρ' όλο που ήσασταν χωρισμένοι κρατούσατε στενές σχέσεις. Με την αδελφή του είσασταν καλές φίλες και η μαμά του σε λάτρευε! Όταν μπήκες μέσα και σε είδε ο Eithan έτρεξε και σε αγκάλιασε.
" Χρόνια πολλά αγάπη μου! "
" Ευχαριστώ! Είσαι όμορφη σήμερα! "
" Και εσύ είσαι ομορφος!! Πήγαινε τώρα να παίξεις με τους φίλους σου! ", είπες και έπειτα βγήκε έξω.
" Γεια! ", άκουσες μια γνώριμη αντρική φωνή να σου λέει. Γύρισες και είδες τον Harry να στέκεται από πίσω σου, γοητευτικός όπως πάντα.
" Γεια! Χριάζεσαι βοήθεια; "
" Όχι πήρα αυτό! ", είπε και έδειξε την μαμά του η οποία μαγείρευε κάτι. Αυτό σας έκανε και τους δύο να σκάσετε στα γελια!
" (ο/σ), γλυκιά μου, μου έλειψες! ", είπε εκείνη όταν σε είδε.
" Και εμένα μου έλειψες! ", είπες και την αγκάλιασες.
" Που είναι το μπάνιο; ", τον ρώτησες.
" Πάνω, η πόρτα στο τέλος του διαδρόμου. "
Προχώρησες στις σκάλες και στη μέση του διαδρόμου υπήρχε ένα έπιπλο γεμάτο με φωτογραφίες. Από περιέργεια στάθηκες να τις κοιτάξεις. Ήταν φωτογραφίες μόνο με εσάς τους δύο.. Φωτογραφίες με εσάς να αγκαλιάστε, να φιλιέστε, να κοιμάστε, να κάνετε βλακείες, να γελάτε.. Τα πάντα! Πάνω από το έπιπλο υπήρχε ένα κάδρο. Ήταν από τη μέρα του γάμου σας! Ο πρώτος σας χορός! Όλα ήταν τέλεια! Ήταν.. Σου έλειψε αυτο.. Συνέχισες να περπατάς προς το μπάνιο όταν άκουσες μια φωνή.. Την φωνή του!
Μπήκε παρτ!! Ελπίζω να σας άρεσε! Το Πίσω στην οικογένεια ~ 2~ Θα μπει σύντομα!! Μέχρι να μπει επόμενο, να θυμάστε να πατάτε το αστεράκι δίπλα! ;)
BẠN ĐANG ĐỌC
Harry Styles Imagines (Greek)
FanfictionΑυτό δεν θα είναι μια ιστορία με ένα συγκεκριμένο θέμα! Θα γράφω μικρές ιστορίες και η κάθεμια θα έχει δικό της θέμα!! Ελπίζω να σας αρέσει!! :)xx