Delphine |
Motorsikleti parkettiğinde yavaşça motordan indim. Bana yardım etmek için arkasını döndüğünde, ben çoktan kafamdaki kaskı çıkartmış, kaskı ona doğru uzatmıştım.
'İyi bir öğrenci olduğunu unutmuşum.' dediğinde yüzümde büyük bir gülümsemeyle yürümeye başladım.
'Hocam iyi olduğunda çabuk öğreniyorum.' diyerek Deniz Aslan stilinde göz kırptım. Şu an onun taklidini yapıyormuş gibi hissediyordum. Hani ona mesafeli olacaktım? Hani beni çabucak elde edemeyecekti? Hah, hiçbir şey umrumda değildi. Onunla yan yana olmaya bayılıyordum. Peş peşe asansöre bindiğimizde asansörün onun katını gösteren tuşuna bastım ve kapıların kapanmasını bekledim. Deniz ise hayran hayran bana bakıyordu. Yüzünde görmeyi çok sevdiğim ufak gülümsemelerden biri vardı.
'Şu an bu yaptıklarının beni fazlasıyla etkilemesi normal mi yoksa ben azılı bir sapık mıyım acaba?' dediğinde düşündüklerini cümlelere dökmesi benim büyük bir kahkaha atmamı sağladı. Bunu söylemesine gerek yoktu. Bakışlarından anlayabiliyordum fazlasıyla etkilendiğini..
'İkincisi daha doğru gibi.' dediğimde yüzünde çarpık bir gülümseme oluştu.
'Seni şu an öpebilirim. Hem de deli gibi.' Fısıldayarak kurduğu bu cümle kasıklarımda bir sızıya sebep olmuştu. Tek kelimesiyle bile beni deliye çeviriyordu. Ona gülümseyerek tek kaşımı kaldırdım ve bu görüntünün seksi olması için içimden dualar ederek konuşmaya başladım.
'Neyi bekliyorsun?' diye sorduğumda asansörün kapısı açılmıştı.
'Bunu.' dedikten sonra dudaklarını dudaklarıma yapıştırıp beni evin kapısına doğru iteklemeye başladı. Kapıyı açtığında onu yakasından sertçe çekiştirerek kapattığı kapıya sertçe bastırdım. 'Beni daha ne kadar şaşırtabilirsin acaba?' diye öpüşmemiz arasında sordu. Sesinden şaşkınlık akıyordu. Ben ise karar vermiştim. 2 sene.. Tam iki sene boyunca ondan uzaktayım ve onu öpmek isteyip de öpmediğim her saniyeye nefretler kusmuştum. O iki sene boyunca tek yaptığım utangaçlığım yüzünden onu öpmekten vazgeçtiğim hatıralarıma küfürler saydırmaktı. Aynı hataları tekrar yapmayı düşünmüyordum. İstediğimi, istediğim anda alma konusunda artık daha kararlı biri olmuştum. Ve Deniz'i istiyordum. Hem de her zamankinden çok.
'Düşündüğünden çok daha fazla.' diye fısıldayarak dudağını sertçe dişlerim arasına aldım. Vücudumu tek bir hamlede kaldırıp bacaklarımı beliyle buluşturdu. Bunu her yaptığında içimde oluşan hisler inanılmazdı. Vücudumu bu kadar iyi tanıması, beni bu kadar iyi tanıması onu istememdeki en büyük etkenlerden biriydi. Vücudumu yatakla kendisi arasına alıp üzerime uzandı. Bacaklarımın arasında bu pozisyonda çok fazla baskı hissediyordum. Daha da fazlasını istemem normal değildi. Ama söylediğim gibi, ben artık istediklerinde vazgeçmek istemiyordum. Bu yüzden kalçamı biraz daha kaldırıp bacaklarımın arasını tam da onun o bölgesine daha sert bastırdım. Kısa bir süre bu şekilde öpüştük. Deniz vücudunu hafifçe geriye çekip elini aramıza koydu ve pantolonunu açmak için uğraşmaya başladı. Uğraşmaya diyorum, çünkü gerçekten orada bir savaş veriyor gibiydi. Bir süre sessizce onu öpmeye devam ettim fakat bu halime dayanamayıp dudaklarını bıraktım ve hafifçe doğrulup hala düğmesinin üzerinde olan eline bakarak konuşmaya başladım. 'Bir problem mi var? Deniz Aslan pantolon düğmesini açamayacak kadar formdan mı düştü?' diye alay ederek sorduğumda yüzünde bir gülümseme oluştu. Üzerinde garip bir gerginlik var gibiydi. Ben de gergindim, kabul ediyordum. Yine de Deniz'i gergin görmek garip hissettirmişti. Yüzlerce kızla birlikte olduğunu düşününce..
'Sanırım düşmüş.' dediğinde gülerek elimi düğmeme götürdüm.
'Yardım edeyim.' diyerek tek hamlede düğmeyi açtım. Kendimden beklemediğim bu performans dolayısıyla özgüvenim birazcık daha yükselmişti. Tek kaşımı kaldırıp büyük bir kahkaha attım. Yavaşça fermuarı da indirmeye başladığımda avuç içimi bilerek penisine sürtmüştüm. Evet. Bunu yapmıştım. Kendimden beklemediğim şeyler yapmaya devam ediyordum. İçimde durdurmak istemediğim bir istek, bir açlık vardı. Onu özlemiştim. Onu, kokusunu, tenini, vücudundaki her bir yara izini.. Onu özlemiştim ve onun da bunu hissetmesini istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Tanıyorsun (Seni Tanımıyorum Serisi)
Fiksi UmumAradan geçen iki yıl sonunda bela geri dönüyor. Hem de daha mükemmel bir halde.