Değişim

12 1 0
                                    

"Çünkü her zerrem aşık her bir zerrene.."

Önceden bahsetmiştim. Evimin yakınında o okul diye. Lise 1 ve 2'de başka bir okuldaydım. Ailemi ikna etmeye ve kontenjan açığı bulmaya çalışıyordum. Arada da gelip gidiyordum. Bahane, kontenjan sorgusu.

Sonunda ailemi ikna ettim, bana kontenjan ayarlandı, 1 Kasım 2017'de okula nakilim tamamlanıyor. Bende bir heyecan, bir heyecan. Bir de eski okulumdan arkadaşım da o okula geçti benim sayemde.
Aslında benim bir ay geç girmemi sağladı denebilir. Benden önce nakil verdiği için benim talebim kabul olmamıştı.

Okula ilk gideceğim gün ne giysem diye düşünüp duruyorum. Ben ne makyaj yapardım, ne giyeceğime dikkat ederdim. Açıkçası dış görünüşümü pek umursamazdım. Onun için kendi gururumu yerlere aldım. Çünkü bir başkası beğensin diye kendini gizliyorsan, başka bir karaktere bürünüyorsan bu bana göre gurursuzluktur.

Kendimi güzel bulana kadar aynanın önünde prova yapışımı unutmuyorum. Her neyse bir şekilde okula gitmeyi başarabildim hazırlanıp. Onun arkadaşının arkadaşı bizim sınıfta. Baya da bir araya geliyorlar o ikili. Resmen fırsatçılık yapıp kızla arkadaş oldum. Sırf onun yakınlarında bulunabilmek için. Okul iki bina çünkü ve o karşı binada. Oraya rastgele girsem saçma saçma dolanacağım vs. Böylesi daha akıllıca gelmişti bana.
Bir şekilde bu kızla oğlan konuşurlarken o arkadaşıyla ben de kızla gittiğim için rastgele bir araya gelmiş olduk. Ben tabi içimden şey diyorum o sıralar "Düştüm allah kaldırma beni" falan ama yüzüm bir mermer gibi soğuk ve düz olsun diye uğraşıyorum. Ufak bir duygu belirtisi beni küçük düşürebilir, sert olmaya o kadar alışmıştım ki duygularımı belli etmekten ölesiye korkuyordum.

Her gün onu görebilmek uğruna soğuk havalar dahil kızın peşinde dolanıyordum kuyruk gibi. Onun karşı binada arkadaşları vardı. Onlarla arkadaş olmuştum gidip gelmeye sebebim olsun diye. Onlar gibi okul tuvaletinde sigara içiyor, ki hayatta yapmayacağım şeydir, dedikodu yapıyordum, bu da yapmayacağım ikinci şey.

Düşünüyorum da senin için neleri göze almışım. Senin haberin bile yoktu. O halde suçlu sen değilsin. Seviyordum, deli gibi aşıktım. Peki ben mi suçluydum bunda?..

Kırıntılar Ve BelkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin